Lös biljett till barnkarusellen!
God morgon! Slänger i mig frukosten för att hinna till akupunktören om en halvtimme. AAAAAAAAH!!!
Och vad gör jag då här. Pucko...
Såg att junilejon var inne - HEJJJ!!!! Länge sen!!! Några sidor sen så sammanfattade jag och Page det hyffsat. Frulan har också plussat, koko jobbar på ett syskon och start september ligger i startgroparna. Så nu är det bara för er att börja öva!
Jag har gjort en insemination igår.
Orkade inte fylla på idag men det blev rätt sent igår... Fasen, min kropp är helt ur spel. Förr fick jag ont i tuttarna kanske max 4 dagar före mens, oftast ut mot armhålorna. Men sen har det bara ökat. 10 dagar före ibland. Och förra gången och nu så har jag ont i hela lökarna redan dagen före ÄL och framåt. 14 dagar + som man ska ha dessa svällda blåmärkesömma blåbär. Nu vet jag ju exakt när ÄL var så annars hade man ju kunnat bli fööör glad i förtid. Jaja, det är bara att gilla läget. Maken gillar det mest för då är de runda och fina.
Lite öm i paketet idag också, men det kanske är helt i sin ordning, han klämde en hel del ovanpå för att, antar jag, kunna stoppa in slangen i tappen.
Nej, nu måste jag klä på mig och borsta håret!