• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Tar mig en tidig kväll och jobbar sista timmen hemma

*springer ut i det gråa vädret och regnet*

• Fru E

Lappis-spännande, finns väl ingen bättre julklapp än en bebis

Vad gäller tanten så lurar hon i faggorna och kommer inom en dag eller två, brukar se ut och kännas så här då nämligen....
    Skumt bara att varannan cykel e 28 dagar och nästa 34-35- Månaden jag testade med stickor kom ÄL på dag 15 och tanten på dag 28 men denna månaden måste ÄL ha kommit sent (dag 18-19) om den kom alls (börjar undra om jag har ÄL varje månad efter att ha jämfört kroppens ssymptom)

• Fru E

Jag tyckte bengaliska eldar var en utmärkt ide eftersom det kommer att bli kalllllllllt att ha ett bröllop i november, brrrrrrrr

• Fru E

Lappis-den är relativt regelbunden eftersom den kör varannan månad men tycker kroppen reagerar olika vid ÄL men de gör den kanske ändå.......denna månaden hade jag inte ont i brösten vid ÄL men de hade jag förra och då fick jag utslag på stickan men men kanske bara jag som nojjar som vanligt......

• Fru E

Jag slutaade ju med piller siste februari och tror att ÄL kom igång i juni ungefär men vet inte om jag haft det varje månaad sen eftersom kroppens symptom har varierat lite (bröstont eller inte)ett par månader, varav denna månaden var en sådan.....

Så nog tjatat

Vi måste ju planera Kokos bröllopsresa med

• Fru E

Vickan- säger ett litet tyst grattis i förskott då
    Du e ju lika mkt frögurka som Cicci och Frullan

Tycker allt ni kan dela med er till oss andra av fröna....

• Fru E

Vickan-ett missfall behöver ju inte betyda att ni får ett till även om jag förstår att du är orolig, men de e ju de vi är till för

Min kollega fick missfall men idag har de en dotter på 2 1/2 och en ny på väg

• Fru E

Klart att det är en hemsk händelse att gå igenom något som man inte önskar någon!

Då avvaktar vi spänt till på söndag för vidare besked
    Får hålla tummarna för Vickan istället för mig nu

• Fru E

Maken har fått för sig att vi ska hoppa i säng (sova var det inget annat ) nu så godnatt på er alla!!

• Fru E

Dagens status är som igår och tror att tanten är här antingen ikväll eller imorgon om den följer sitt vanliga schema. Börjar bli lite trött på att tanten inte kommer igång på direkten utan ska sega i så här många dagar........

Tänkte ockupera deppmanteln och glöggkranen någon dag till men tittar tillfälligt ut ur den i em då tjejgänget åker till Köpenhamn för shopping och mys

Välkommen Flisa!

Cicci-lyckat till idag!

Tellis-håler tummarna för ditt VUL

Jag tror att Vickan, Frejis och Lapinette får stå för det plussitiva de kommande veckorna.....min nästa BIM lär hamna vid nyår ungefär när vi gosar nyfödd bebis uppe i Stockholm

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!