Lös biljett till barnkarusellen!
AM - enkelt att använda men halvmeckigt att få tag i?!?! och dyrt... eller? Är det värt pengarna/jakten?
AM - enkelt att använda men halvmeckigt att få tag i?!?! och dyrt... eller? Är det värt pengarna/jakten?
EA - jag betalar 70 spänn för 250 g ekoreko espressokaffe. Det räcker nog till *grubblar* en 15 latte eller så...
Portionspluppar kostar väl en 3-4 spänn styck.. eller?
EA igen - det finns espressomaskiner i alla prisklasser... och det gäller nog nespressovarianter också
EA&MJ skrev 2009-01-18 20:11:41 följande:
Själv kör jag mesta dels med Baristamjölk också... extra gott!
EA&MJ skrev 2009-01-18 20:23:57 följande:
Piggelin - *stackare* Skaldjur är ju jättegott. Själv upptäckte jag för 5-6 år sedan att min skaldjursallergi hade gått över! *lycka*
EA - hm.. fler köksprylar senare.. hm... fniss...
Kängu - det där med att bo på landet är ju en relativ fråga. Själv bor jag i en håla med 30 000 invånare och pendlar 75 min till jobbet (7 mil enkel väg). Det funkar även om jag gnölar rätt friskt ibland.. jag skulle dock INTE vilja flytta till nån mindre metropol.. snarare har jag siktet inställt på metropolen som ligger 4 mil åt andra hållet (jämfört med min nuvarande pendlingsriktning)... få se om/när det kan förverkligas...
BIM - är imorgon enligt min utträkning. Då är jag på dag 29. Än så länge inga spår av tanten. Däremot gör det ont i tjejmagen men sånt är ju väldigt svårtolkat!
Testdag - jag tänker, om inte tanten hinner före, testa på lördag morgon.
kängu - jag har inboxat dig!
Kängu... pladderVickan har svarat nu
Och jag pappersmuffar allt vad jag kan.. ingen tant än.. men som sagt.. BIM är imorgon och jag tänker inte testa förrän på lördag.
plus att jag inte glömt hur det är att få missfall....