Lös biljett till barnkarusellen!
Oj vilket mysko BT-tilltag! Avstängt för svar och tiden helt uppfuckad ...!?
Oj vilket mysko BT-tilltag! Avstängt för svar och tiden helt uppfuckad ...!?
Vad pratar ni om - vad har jag missat? Fattar INGENTING!!!!!
Det så rörigt i alla inlägg nu så jag tar paus ett litet tag... Vill bara påpeka att det ju är finaste KLÄNNINGEN som ska hänga på galgen ...
Det hände förmodligen för att jag skriver så kloka, genomtänkta och framförallt TÄNKVÄRDA inlägg ...
Fast det stod att tråden var "fäst" av _koko_: Kokisen din gamla hacker!
Idag är en riktig Groumpfff-gruppkramsdag känns det som. Så mycket hopp så många tanter
Grumpfff (bra uttryck Mugglan!)
På mitt håll nojar jag för morgondagens FVP. Tänker på det hela tiden - väntar mig dumt nog att maken ska tänka på det också och fokusera men han är helt uppe i jobbsnurr med ny sajt som ska lanseras imorgon bitti (bra tajming, INTE).
MSW: Man ska alltid vara noga med glidmedel!
MSW: låter som ett troligt samband - man blöder ju lätt från tandköttet också när man är gravid i alla fall. Men är näsblodet kombinerat md t ex huvudvärk så ska du nog gå till doktorn.
Tack för kramar! De värmer!
MSW: Håller med BS: småbebisar bör nog bada i uppvärmda bassänger. Och i alla offentliga bad inkl rehabbassänger där det simmas babysim är det klor så det ska nog inte vara någon fara.)
Jag har aldrig ätit p-piller - men däremot minipiller. Tycker de är toppen - mycket mildare mot kroppen (bara man kommer ihåg att ta dem ungefär samma tid varje dag). Har inte heller fått några biverkningar av det märke jag provat (Mini-Pe) Testade Cerazette en väldigt kort period men hade då mens precis hela tiden - vilket i o f s innebar en väldigt låg grav.risk men det var inte kul ... Annars har jag testat p-ring (året innan Livia "skulle tillverkas" och det var ju faktiskt toppen - inget att vara rädd att glömma och en jämn och låg hormondos. Förutbestämt mens varje månad. Inga biverkningar, för mig alltså.)
Apropå tv-serier måste jag bara säga att imorgon börjar Dirty Sexy Money igen på femman!!! Härligt underhållande verklighetsflykt. JAg längtar och ska bunkra ostbågar och något gott att dricka!
MSW: vore det INTE klorerat skulle jag vara riktigt orolig ...