Lös biljett till barnkarusellen!
Lappis: Ja gör den det så är du säkert gravid
Å andra sidan har jag svårt att föreställa mig att skumpa nånsin kan smaka dåligt??!!
När är BIM?
Lappis: Ja gör den det så är du säkert gravid
Å andra sidan har jag svårt att föreställa mig att skumpa nånsin kan smaka dåligt??!!
När är BIM?
Liten- Oj, stackars honom
Saffranin: Jag är i v 12+3 idag, så är alltså två dagar efter dig! Väldigt nära i tid med andra ord...
Vilket fint armband du fick Lappis! Och tanten har inte kommit! Nu håller hon sig borta minst ett år framöver, jag känner det på mig!!!!
Jag har precis bokat in ett ultraljud på onsdag. En liten "julklapp" till mig och maken, plus att vi får en chans att se att allt är OK innan vi berättar för hela tjocka släkten på julafton!
Tycker "Pappa-bok" är en bra present till din man Lappis.
Nenne: Grattis till intervjun!
MrsB: Jobbigt med Malte... hoppas det löser sig snart!
Fy vad tråkigt med din ring koko! Jag har själv varit med om en liknande incident fast med ett halsband. Det är så tråkigt, man kan ju aldrig få tillbaka det!
Cicci: Jag har än så länge den 21 juni, men enligt mina egna beräkningar den 19 juni. Får väl se vad dom säger på UL dels nu på onsdag, dels på rutin UL som jag ska göra i slutet av januari.
Så ca 2-2,5 vecka är jag nog efter dig. Då borde ju jag och Frullan vara ganska samtidiga ja, kul
Cicci: Då är den 21 juni ett bra datum med andra ord, jag håller nog fast vid det
Neeej Lapinette, men jag fortsätter att hålla tummarna!!! Spottings kan ju även vara graviditetstecken!! *håller tummarna så de blir blå*
Undrar också hur det går för dig Lappis... Håller tummarna för dig, det måste bara vara din tur nu!!!!!
Det låter som gammalt levrat blod, skulle som Cicci sa kunna vara från när ägget fäste.
Men klart att du känner din kropp bäst.
Håller tummar och tänker på dig!!