Lös biljett till barnkarusellen!
Jag förstår ju att det kan vara så att det inte tar, det finns ju många som försöker och försöker och inte lyckas, men vad jag inte förstår är ju att alla värden var så bra den här gången och så annorlunda mot tidigare. Sedan förstår jag inte heller hur man inte kan hitta potentiella förklaringar till varför det inte tar och därmed hitta möjliga lösningar för att öka chanserna. Visst, slumpen, men det måste väl ha forskats en hel del på det här vid det här laget? Man kan väl inte bara rycka på axlarna och säga åt alla att fortsätta försöka utan att fundera närmare på anledningar??? Jag vet så klart att ibland finns det inget man kan göra men att det inte utreds bättre tycker jag är konstigt?
Allt det här funderandet får mig att bli orolig över min egen mens som har pågått en hel vecka nu utan att verka avta och det efter att den bråkat och låtsats komma igång och stannat av till och från i fyra dagar innan det. Kan det vara det här som händer när man inte har ägglossning och mensen sedan blir lång och seg som man har läst om? I så fall är det här första gången det händer mig och då blir man ju så klart orolig att man håller på att bli gammal...