Lös biljett till barnkarusellen!
Nä tur man har en svåger som är bilmekare
Sätter upp julgardinerna istället
Nä tur man har en svåger som är bilmekare
Sätter upp julgardinerna istället
Arrrrgggggg har just nu en stor klant till make (får man säga så utan att man är taskig??????), han och en kompis skulle bogsera bilen från verkstaden och när de kommer en bit så slits bogserlinan loss från vår bil! Då har maken satt fast haken i någon ledning till servostyrningen så nu har vi varken någon koppling eller servostyrning!!! Han hade chansat och trott att det var det enda röret som fanns skulle vara kroken till bogserlinan där, han brukar vara väldigt noggrann men nu vet jag inte vad han tänkte med........pust säger jag bara!
Får dra av det på hans julklappar
Får nog fortsätta och pynta så kanske jag lugnar ner mig...
*djupa andetag och en stor klunk med glögg*
Japp fast vi klara undan oss med 2-3000 på kopplingen eftersom svågern fixar det men vet inte vad det här röret kostar.....
surt sa räven om rönnbären!
Nu ska jag se om vi har fiskelina så jag kan sätta upp mina nya gigantstora guldkulor i fönstret
Maken kom hem med en lakritspuck och charmade mig nyss
Nu sitter han vid datorn och surar, skratt
Lapinette-perfekt tid att ruva nu när julen ska förberadas med julklappar, bak och mys så kan du skingra tankarna lite
Vickan-trist med tanten men känns som du ändå är på rätt väg i tankarna så plusset kommer nog snart
Izie-ja lite surt med de extra pengarna för servon.....domen faller på tisdag när svågern tittat igenom den- Så nu e vi utan bil i 3 veckor i alla fall......tur att vi inte är så beroende av den eftersom vi åker tåg till och från jobben. Mest kluddigt när det är veckohandling men då lånar vi grannarnas
Jahapp, här har tanten inte dykt upp och allt "förgrejs" (precis som innan tanten drar igång) som kom innan i veckan verkar ha slutat ikväll..........fattar nada och vågar inte testa än (sa jag det där högt?????)........dag 37 idag.............om jag e våglig kanske jag kissar på stickan imorrn på morgonen men har ingen digital utan vanliga CB. Bara för att jag berättar detta så kommer väl tantjäkeln imorgon!!
Vill inte få ett minus på stickan :(
Dags för fika efter allt julstök
Happ stort fett "-" på stickan!!
Då kan ni sluta hålla tummarna igen!!!
Och ingen tant än......
BS,Lapinette-bara att ta nya tag
Får avvakta och se om den riktiga tanten kommer eller om detta var min tant denna månaden. Så här sen har hon aldrig varit!! Lite klurigare att räkna vilken dag man är på bara men men
Dags att steka köttbullar!
*Skickar över lite glögg (alkoholfri om du vill) och god mörk choklad till Lappis*
AM-du frågade om jag är vid gott mod trots minus och ingen tant........förra veckan var en riktigt låg vecka och jag har väl kommit en bit upp men är inte framme än helt. Jag verkar inte få någon "riktig" tant denna månaden utan det här förgrejset innan tant verkar vara min tant men men. När det slutat får jag väl bunkra upp med stickor och se när ÄL komma och för att se att jag verkligen har ÄL med....
BS-vänta och se vad gyn säger innan du oroar dig för mycket. Det allra mesta går ju att fixa till
Stora blockljus har de på Åhlens med
God Morgon!
Här segar "tanten" ännu vilket är mäkta irriterande då jag har ett gynbesök på månsag som jag inte vet hur jag ska göra med om tanten drar igång riktigt eller ej...............
BS-va mysigt med blockljusen och stjärnorna
Lappis-det räcker ju med ett ägg till en bebis så ni får en fin liten julklapp snart