• MSW

Lös biljett till barnkarusellen!

FruCicci skrev 2009-01-23 13:35:07 följande:
    Man förknippar ju namn med olika saker, därav tycker man om eller inte om dem.
    Precis!
  • MSW

min kusin heter en ovanlig variant av ett vanligt namn i andranamn... Som jag skulle kunna tänka mig.. Men det är lite för ovanligt för att outa här...

• MSW

Åh, Hedda tycker jag är gulligt förresten! Har kommit i kontakt med två i jobbet.. Tyckte det var lite konstigt till att börja med, men båda var så söta och goa, så nu tycker jag det är jätte gulligt!!

• MSW

Det sägs att det ska bli snöstorm här idag.. Hoppas att det inte blir så farligt som det låter...Och att vi åtminstone får ha kvar strömmen!

• MSW

Lappis: Hoppas det går bra att ta sig till och från Uppsala.. Och att det blir ngn lösning när ni är där!

• MSW

Min kompis har sagt att om hon får barn ngn gång och det blri en dotter ska hon heta Isolde...

• MSW

BS: Det verkar juh så..

TYcker också rosa är en ko.. Och ibland när man ser det skrivet vet man inte om det är ett namn eller en färg..

• MSW

Smeknamn har jag nog egentligen inget emot.. Fast å andra sifan skulle jag hellre döpa till Calle (exempelvis) från början ist för att "min Carl" skulle bli kallad för det.. Om ni förstår hur jag menar..

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!