-
Precis!FruCicci skrev 2009-01-23 13:35:07 följande:Man förknippar ju namn med olika saker, därav tycker man om eller inte om dem.
-
min kusin heter en ovanlig variant av ett vanligt namn i andranamn... Som jag skulle kunna tänka mig.. Men det är lite för ovanligt för att outa här...
-
Åh, Hedda tycker jag är gulligt förresten! Har kommit i kontakt med två i jobbet.. Tyckte det var lite konstigt till att börja med, men båda var så söta och goa, så nu tycker jag det är jätte gulligt!!
-
Det sägs att det ska bli snöstorm här idag.. Hoppas att det inte blir så farligt som det låter...Och att vi åtminstone får ha kvar strömmen!
-
Lappis: Hoppas det går bra att ta sig till och från Uppsala.. Och att det blir ngn lösning när ni är där!
-
Min kompis har sagt att om hon får barn ngn gång och det blri en dotter ska hon heta Isolde...
-
Och som vanligt skrämmer jag bort alla...
-
BS: Det verkar juh så..
TYcker också rosa är en ko.. Och ibland när man ser det skrivet vet man inte om det är ett namn eller en färg.. -
Smeknamn har jag nog egentligen inget emot.. Fast å andra sifan skulle jag hellre döpa till Calle (exempelvis) från början ist för att "min Carl" skulle bli kallad för det.. Om ni förstår hur jag menar..
-
Hahaha!muggles skrev 2009-01-23 15:21:10 följande:www.inreda.com/products_find.aspFNISS!