• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Hur har det gått Oms?

Var är Nenne, Cicci, Frullan och Vickan???

• Fru E

Visst ja det var väl i söndags som Nenne flyttade så de har väl fullt upp med att inviga huset

Idag är domedagen för vår bil, får se vad notan kan landa på

• Fru E

Här i Skåne är det verkligen inte någon snö kvar utan regnar och är kallt, grått och trist!

Lappis-lovar att göra allt jag kan så att du inte får några 018 samtal

BS-ja till på fredag kan jag avvakta och se om hon dragit igång eller inte....måste ju avboka 24 timmar innan för att slippa betala. Förra gången gick det fint att boka om när tanten kom men ibland har det varit en sur sköterska som svarat att jag inte får boka om "bara" pga tantens ankomst...

• Fru E

Izzie- nä kontrollfreak som man är så får man snällt vänta , börjar ana att det kanske var rosenroten som ställde till cykeln denna månaden. Har ätit det i två månader nu och funkade finfint förra månaden med 28 dagar och starka känningar av ÄL men när jag åt Glandin i maj (som även det ska vara ett mirakelmedel) så spårade cykeln ur helt med den månaden till 41 dagar fick jag se när jag sammanställde mina cykler igår på papper. Så nu ska jag nog inte prova några fler tabletter............

*ropar efter Omsan*

• Fru E

Ore-min käre make hävdar att han är allergisk mot fisk för han vägrar äta det

• Fru E

Cissi-jobbigt att du känner dig så orolig över klimpen i magen

Har själv aldrig gett mig in i FB vilket jag är glad över!

Oms-trist med jobbet men du ska se att det löser sig snart med ett nytt . Som du sa så har du ju lön iaf i 1 1/2 vilket inte är så illa.....

• Fru E

Lappis-tycker du hade ett fint tjejnamn på listan

Namn har vi inte ens börjat diskutera.....vill få ett plus först annars börjar man längta ännnnuuuuu mer om de e möjligt fniss

• Fru E

Lappis-ja de e klart, roligt att kunna följas åt med när man inte bor så nära varandra

• Fru E

Åhhh Rivieran lät inte fel en dag som den här........missade att ta med regnkläderna så kommer att bli lagom blöt när jag cyklar hem mutter mutter

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!