Lös biljett till barnkarusellen!
Tjingeling!!
Men guuuuuuuuuuuud va ni skriver
Här har man suttit fint hela förmiddagen så var det tyst och när man går på möte och sen tränar så passar ni på. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det sååååååååå tråkig e jag väl inte fniss fniss
muggles-vilken bransch jobbar du inom? Jag kan ett företag som rimmar på AMs pojknamn men vet inte om jag har rätt
Tycker det är jättesvårt att välja tapeter till ett rum. Näst i tur hos oss är gästrum/barnrum som jag hade tänkt ha rätt så netrala tapeter i och sedan istället leka lite med olika tyger på väggarna i form av paneler eller uppspänt på träramar.....men har inte hittat någon snygg tapet än dock. Ska spana in era länkar
Hehe när vi hade våra vänner nere för några veckor sedan blev det lite runt under fötterna för dem på kvällen och sen rätt som det var så vaknade jag av att de stönade rätt så bra i vårt gästrum (är vägg i vägg med vårt sovrum) och när de precis slutat så började de om igen. Förklaringen (de sa det vid frukosten) de hade morgonen efter var att han hade fått kramp i vaden och hade så ont att han stönade av det och bet i kudden, yeah right att man låter så då!
Ingen favorit att ligga att lyssna på när andra har sex......