Lös biljett till barnkarusellen!
Nu har jag bara hunnit läsa ifatt ett tag och inte skriva.. Så risken är att jag glömmer kommentera något jag tänkt.. Men men!
MrsB: Grattis för det första!! Skönt att maten funkar med Malte! Här funkar sömnen bättre än på länge! På nätterna sover han oftast ungefär 3 timmars pass.. (ofta vaknar han runt 12,3 och 6) för mat.. Så det är juh inga hela nätter, men jag är nöjd iaf.. Och han har dessutom börjat sova långa perioder på dagarna också! 1.5-2.5h en sväng på fm och en på em. Jag vet inte vad som har hänt med honom, men det är skönt och jag håller tummarna för att denna period ska hålla i sig... (vågar knappt prata för mycket om det...) Men som sagt nu funkar det och det är så skönt!
Ang pojkflickor och flickpojkar så var det juh en kille på dagiset jag jobbade i somras (han var nog 3 eller 4 år tror jag) som hade nagellack. Jag la märke till det och tänkte att vad bra att han får ha nagellack. Sen en gång när han blev hämtad så "berättade" han eller nämnde på något vis att han hade nagellack och jag sa väl något "ja, vad fint" eller så. DÅ klämmer han ur sig "killar kan ha nagellack också".. Och jag svarade väl att klart dom kan eller något liknande..
Men så gullig kommentar!
För övrigt hoppas jag att A blir en pysslig liten kille då jag tycker att det är roligt att pyssla/virka/rita osv.. Som är ganska "typiskt tjejiga"..
FruL: Ja det finns juh klart både nackdelar och framdelar (som min doktor sa en gång ) att bo som ni bor!
Hoppas ni inte behöver göra för många långa resor utan att det löser sig "snabbt och lätt".. Skulle gissa att de kanske är ännu nogrannare med er, pga ditt yrke, så vet du kanske mer vad som "ska" kollas...?
Telis: Skönt med så pass lätt fel med ryggen!
Lappis: Har du hört något från cvl??
Amma åttlingar?? Undrar om mamman då sitter på samma ställe hela dagarna, och någon kommer med barnen ett efter ett för matning...? Och någon annan tar hand om allt annat (blöjbyte, somning och allt annat....)
Hoppas jag inte glömt ngt allt för viktigt..!