Lös biljett till barnkarusellen!
Valet är fritt Lappis
Hemma har vi ett gästrum som ska fixas, bakas inför julen, åka till tippen, handla julklappar och en massa annat smått och gott
Valet är fritt Lappis
Hemma har vi ett gästrum som ska fixas, bakas inför julen, åka till tippen, handla julklappar och en massa annat smått och gott
Maken min sitter ofta med datorn i knäet och jobbar när han kommer hem med men det hade jag inte orkat....
Brorsbarnen på makens sida är svåra nu när de är i tonåren och vi inte ger så stora klappar till dem. Men de får presentkort på kläder. Tillsammans har vi 7 brorsbarn så ska man köpa till var och en för sisådär 2-300 kr blir det mkt pengar......
Mina brorsbarn är så små än så länge så är enkelt att köpa till dem
Köpte en jättefin mobil igår och snusnäsduk till en av våra vänner som ska ha i dagarna och var sååååååååååååå nära att köpa samma till oss men har sagt att vi inte ska köpa förrän vi är där
alltså ingen telefon utan en sån mobil man hänger upp ovanför sängen
muggles-nä han har inte datorn över heligheten utan på låren/benen eller vad man ska säga men mest står den på soffbordet eller på ett laptop stöd som man kan sätta så datorn står bättre på benen. Men annats lyder han alla mina förmaningar
Tellis-jag gjorde en sån cheescake förra året, kanongod!!!
muggles-jo Äl blödning är det många som har i variernade form....
BS-skönt att du äntligen fick komma till en vettig läkare som kunde hitta var felet låg
Skorna med rund sula heter MBT-skor och ser lite lustiga ut vid första anblicken men sägs träna muskulaturen på ett bra sätt.
Har inte stenkoll på GI-metoden men den går ut på att hålla blodsockret i balans över dagen, dvs inte äta för mkt av de snabba kolhydraterna utan mer fullkorn och bönor/linser och frukt/grönt. Är en livsstil och inte en bantningsmetod så lite sunt förnuft
Visst var det någon som tipsade om bra böcker om det här innan???
Jag är härrrr!
Går man in på FL (som man inte ska göra jag vet ) så finns där många trådar om Cerazette där folk spyr galla.
Jag har ätit dem i 4 år ungefär och för mig var de de enda som fungerade, ingen mens och inga biverkningar! Så efter vi fått de barn vi vill ha så kommer jag att äta dem igen.