• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Är väldigt individuellt hur man reagerar på dem liksom på andra piller. Vissa säger att det tar längre tid att få igång kroppen igen sen när man planerar barn men vet inte hur det stämmer egentligen........en del blir gravida direkt innan tanten kommer och vissa får vänta några månader vilket egentligen är helt normalt

• Fru E

BS-tror inte GI är så krånglig egentligen utan går bra att äta det mesta men i rätt mängd och tänka på att undvika snabba kolhydrater

• Fru E

GRATTIS Lappis!

Där ser du, du ska lita på oss

• Fru E

Så då har det naturliga urvalet redan sällat bort de som inte är bra så ni bara får de i eliten

• Fru E

Ligger en hel del i det du säger Lappis

FÅr kanske ge maken lite mer restriktioner om för mkt

Lapinette skrev 2008-12-03 15:55:34 följande:
    Sen tror ju jag att akupunktur och ändrat levnadssätt har gjort kvalitén extra bra ... och så hade maken superspermier trots sin feber.
  • Fru E

hoppsan var ju inte klar.......öl ska det stå i slutet

• Fru E

Så fram till den 17-18:de ska vi hålla tummarna extar mkt

• Fru E

Då påminner jag om det du skrev nedan

Lapinette skrev 2008-12-03 15:51:57 följande:
    Har nu lovat maken att tänka positivt (påminn mig!!!).
  • Fru E

Ha en bra kväll!!

Och kniiiiiiiiip Lappis

Nu ska jag på AW och på fredag är det julfest, party hela veckan

• Fru E

På AW:en igår diskuterade vi just det här med högljudda grannar i sängkammaren . Tjejen vi var hos hade tidigare en sån granne som lät extremt måndag-fredag och de hade ringt hyresvärden som inte vetat hur han skulle hantera det så tillslut hade de själva skrivit ett anonymt brev där de skrev att grannarna störde övriga i byggnaden. Tydligen var det så att granntjejen hade en sambo som veckopendlade så under vardagarna var hon otrogen med en annan så när brevet damp ner så hade sambon läst det och fått reda på att hon var otrogen då han inte kunde hållas ansvarig eftersom han inte var hemma under veckan. Efter det blev det tyst i lägenheten

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!