Lös biljett till barnkarusellen!
Lappis: tänkte också på att Telis bara snackat körsbär och ingen tant ... Hoppe hare vaknar till liv ...
Och Gosnosen! Var är du?
Lappis: tänkte också på att Telis bara snackat körsbär och ingen tant ... Hoppe hare vaknar till liv ...
Och Gosnosen! Var är du?
MSW: Vad tyckte A om grisarna? Eller var det sovtid då?
Lappis: Precis! Du läser väl den där bloggen som förr hette annaombarnlöshet ... Hon blev gravid på var det 3:e försöket. Och sedan spontant med andra barnet ...
Telis: Finns det en strimma hopp så vill jag gärna tro på den!
Oj telis - skrev samtidigt som du. Ok du bestämmer. Vi hoppas då på mens!
Lappis: Det är rätt skönt när man hittar en text (bok, blogg eller film t ex) att känna igen sig i. Minns en replik i en film (men inte filmens namn) som gick ut på att meningen med att läsa var att inse att man inte är ensam ... Kram
Nu har jag surfat för mycket (blir lätt så när man är soffbunden) - har lusläst Familjelivs fostervattenprovberättelser och gick redan raskt vidare till att läsa bloggar om barn med Downs syndrom, sedan har jag surfat på avvikelser på könskromosomen och vidare till ryggmärgsbråck. Nu vill jag inte läsa mer. Stänger alla fönster utom BT, mailen och väsksajterna ...
HAr man inget för sig kan man läsa skvaller på flashback.se (deras forum)
hälsar AM dovt från soffan
EA&MJ skrev 2008-11-19 15:59:29 följande:
Spännande Liten! Har du en länk till huset?
Själv har jag fastnat i en skvallertråd på flashback som avhandlar krämigt skvaller om fam Philipsson. Man hisnar rodnar och häpnar! Dirty Sexy Money fast på svenska ...