Inlägg från: BrudSommar2006 |Visa alla inlägg
  • BrudSommar2006

Lös biljett till barnkarusellen!

Neej, nu ska jag gå på lunch och sedan måste jag - usch - jobba lite faktiskt, och jag har inte fått veta hur det gått för Cicci. Får försöka titta in här i alla fall då senare.

• BrudSommar2006

Cicci, vad skönt att det är gjort! Nenne frågade visst också om utomkveds tidigare men i alla fall jag vet ingenting om det.

Ore, jag vet inte heller vad det heter men det finns ett spel som jag ser fram emot att spela med Iris hemma så småningom, Banka Mulle heter det. Påminner mycket om det!

• BrudSommar2006

Iris brukade också komma och ta en i handen för att visa något men det har hon slutat med nu när hon pratar så bra, nu stannar hon kvar där hon är och skriker kommandon istället och så ska man komma springandes och lösa situationen eller vispa kastrull eller vad man nu ska sysselsätta sig med...

• BrudSommar2006

Hej Grodan!

Ingen Lapinette, snyft?

• BrudSommar2006

Fru L, vit choklad???

Fortfarande ingen Lappis! Måtte hon dyka upp innan jag måste gå hem för sedan får jag inte chansen att titta in här igen förrän Iris har lagt sig. Tur att man har Let's Dance att se fram emot ikväll i alla fall, och så Strictly Come Dancing på BBC på söndagar, det börjar bli stressigt det här.

• BrudSommar2006

Kanske är det fortfarande kakaosmör i vit choklad???

Jaså Liten, fick du tanten nu, här försvann hon fort efter att ha varit på besök länge, det brukar liksom avta sådär lite vartefter men här gick det från massor till noll. Hm, allt har visst blivit konstigt.

• BrudSommar2006

Fru L, ingen idé att vänta längre, tänk om det inte löser sig på egen hand, då har ni ju väntat flera månader i onödan. Hur gammal är du, är det bråttom eller gott om tid?

• BrudSommar2006

Fru L, så du har inte alltid varit allergisk då? Du minns hur vanlig choklad smakar?

Tänk vad bra det skulle vara för min vikt att inte kunna äta choklad... Och tänk vad bra för Izzies vikt att hon faktiskt kan äta choklad, annars skulle chokladshakerna vara uteslutna! Allting är visst relativt.

• BrudSommar2006

Måtte Lapinette dyka in här före fyra!

• BrudSommar2006

Absolut Fru L, ingen idé att slösa bort mer tid även om tid finns! Själv är jag ju så otroligt tacksam att vi har Iris men eftersom vi känner att vi vill ha ett syskon så känner jag mig nervös över att jag blir 38 i år.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!