• MSW

Lös biljett till barnkarusellen!

Idag jobbar maken bara halv dag, för vi ska till återbesök på neo! sen ska vi ta en sväng på stan (ev handla lite julklappar), och hälsa på ett par kompisar som vi nyligen fick reda på att de väntar tillökning..

Fast allt hade varit lite bättre och roligare om jag inte hade varit tjock/öm i halsen.. Hoppas det blir lindrigare än sist iaf!

Förresten.. Visst är det så att slemhinnor påverkas av att man ammar?? (är väl därför man ska vara noga med glidmedel, eller har jag fattat fel??)

• MSW

Påverkar amningen alla slemhinnor? Känns som att jag har högre tendens till näsblod nu nämligen, och så funderade jag på om det kundet bero på torra/sköra slemhinnor i kombination med min ökade blödningsbenägenhet....
    Får även småblödningar "nerifrån" också ibland.. Vilket isf borde kunna förklaras med samma komibination..

• MSW

AM: Hehe, förvisso...

AM igen: Allt går säkert bra i morgon, men förstår att det känns nervöst!

• MSW

AM ännu en gång : Nej ingen huvudvärk eller något, oftast märker jag det inte mer än att jag snyter blod.. Men jag tror att jag nämner det på efterkontrollen i vilket fall.. De borde juh kunna bekräfta det isf...

Och nu kom jag på en sak till, vi funderar på att bada med sonen på badhus, hur funkar det med klor? Ingen fara eller? Eller hur länge ska man vänta?

• MSW

Nenne: skulle helst slippa henne ett tag till, men om det skulle göra så att ni blev av med henne hade hon gärna få komma hit!!

• MSW

AM &BS: Har inte tänkt på att det kan vara för kallt, fast har juh tänkt att vi ska hålla till i de grundare, värmare delarna iaf.. Får väl helt enkelt känna efter när vi är där.. Men kan sluta oroa mig över kloret då iaf! Tack!

• MSW

Koko: det låter juh bra, A tycker iaf om att sprattla här hemma i badbaljan, så vore roligt att se vad han tycker i "stort" vatten..

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!