Eeeego: Jag mår illa.
nenne-hjärtat, saknar dig!
Lappis - Glömde skriva om din pappa! Vilken oväntad julklapp! Fast det ska till en sjuhelsikes ursäkt för att förlåta det som hände känns det som...?! Hoppas även jag att ni har det härligt nu och att du inte fick mer besvär. Skitkropp.
BS - Skönt att ni kom iväg!! Har en riktigt ledig vecka nu och passa på att njuta med maken på nätterna.
Tinga - Roligt att det går så bra framåt med piff o puff!
Mrs B - Åh, vad skönt att ni äntligen fått en bra läkare!!! Hoppas allting löser sig nu så ni får komma hem allihop snart.
EA - Instämmer, sååå oansvarigt, smitta en liten bebis!!! Trist för er också såklart, aldrig roligt när nyårsplaner går i stöpet!
Ore - Förstår dina tankar även om jag hade de motsatta, dvs har alltid "vetat" att jag skulle ha svårt att bli gravid. Tycker det är jättebra att du resonerar kring det här i tråden, det brukar underlätta att dela med sig och få lite moraliskt stöd. Det är nog rätt vanligt att man blir deppig efter 3-4 försök, sen brukar det gå över ett tag igen, när man accepterat att man inte är frögurka, för att komma tillbaka när det magiska året närmar sig.