EA - Det gjorde vi också båda vägarna, men det blir ju lite annorlunda när man flyger med barn. All energi går åt till att barnet ska sova så bra som möjligt, själv får man kanske ett par timmar som bäst.
BS - Jättetråkigt med beskeden från läkaren, jag förstår verkligen att du deppar! Jag hoppas dock att det kan motivera dig också, du VILL ju gå ner i vikt! Hoppas du hittar recept som du gillar, för det kommer ju inte att funka om du tycker maten är äcklig. Stor kram till dig!
Lappis - Hoppas det bara är skillnader i mätnoggrannhet, men jag tycker även jag att du borde skaffa dig en second opinion. X kan ju få svåra konsekvenser om det inte hanteras på rätt sätt, så du borde definitivt kunna få en akuttid på odenplan! Nu har ju helgerna passerat så det borde vara lättare att komma fram på telefon också.
nenne - Vet du att man faktiskt KAN stoppa progget där bak också?!
Första dagen på nya uppdraget var mycket hektisk men rolig också, tror jag kommer att trivas!
Dryg resa dock, ca 50 min dörr till dörr... Får se om det blir bil till slut, det skulle gå på typ en kvart om jag åker före rusning...
Cicci - Skit att du inte blir bättre!!! Kanske behöver du starkare grejjer? Eller så är det influensa, och då är det ju inget att göra mer än försöka lindra symptomen.
Liten - Vad jobbigt du verkar ha det på jobbet just nu. Kram!
Telis - Usch, hoppas det inte är endon. min endovärk satt mycket i ryggslutet, men den hade jag ju bara under mensen. Och lite under äl också på slutet när jag tänker efter.
AM - Du verkar ha roliga projekt på gång just nu, letar färger och jagar kuddar. Kan förresten intyga att ditt kökskakel är mycket snyggt!
Upptäckte på vägen hem idag att vårt soffmärke öppnat butik på birger jarlsgatan (vi köpte den på skinngruppen som inte längre finns i sthlm), kanske skulle gå in och fråga vad vi ska göra med den dynan som blivit nersutten. Inte för att vi kan reklamera eftersom den inte är köpt där, men man kan ju kolla om det går att göra något åt det iaf.
I morgon börjar min gravidyoga (som jag så "smart" bokade genom jobbet), ska bli skönt!