Lös biljett till barnkarusellen!
Tur man inte har några möten inbokade idag
Jobba?? Ska man göra det med??? Är det inte meningen att vi ska varva ner nu så att vi är lugna och avslappnade nästa vecka :-O
Tur man inte har några möten inbokade idag
Jobba?? Ska man göra det med??? Är det inte meningen att vi ska varva ner nu så att vi är lugna och avslappnade nästa vecka :-O
Visst är det testdag idag Lappis??
Eller du inväntar hellre tantens eventuella ankomst kanske.....
Klart vi måste varva ner inför den hektiska julen och de sista klapparna
Jobbet finns alltid kvar konstigt nog
Koko-hmmmmmmmm ja kanske........mååååånga datum att ha koll på
Lappis-fniss lite jobbar jag allt men skulle kunna göra mer
Är ledig från den 23:e till den 7 januari men har relativt lugnt nu eftersom vi flyttat vår tidsplan ett halvår
Lappis-då måste vi ju vääääääääänta ännu några dagar till blir nervpåfrestande så här i juletider när vi ska varva ner
Klart du ska göra det som känns bäst för er
Lappis-sitter relativt säker där jag sitter eftersom krisen inte påverkar det jag jobbar med på samma sätt men jobba måste man
*dags för frukost*
MSW, Mrs B-maken och jag rusade upp ur sängen 06.15 och undrade båda vad det var som hade gått sönder eller hänt med vårt hus!!!! Sicken chock man fick men tur i oturen att inget var trasigt eller att det hände något allvarligt av det. Usch
Vi började fundera på om det var vår gaspanna eller nåt som hade exploderat eller i någon grannes hus....
Hmmm....har inte så mycket att tillägga på sillsidan eftersom varken jag eller maken är så stora fan av sill.....
Lappis-åååhhhh spännande!