• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Ego:
    Orkar nog inte testa med fler stickor nu.....är på dag 16 (tror jag kan va 15 med) men börjar misströsta eftersom snigelslemmet börjar bege sig och tuttarna inte är ömma (klämmer för 51:elfte gången på dem idag, nää de gör inte ont) . Hoppas inte att Pergon har ställt till kroppen ännu mer nu än den redan var

• Fru E

AM-ja man börjar misströsta lite eftersom tanken med Pergon var att få lite ordning på ÄL men den kanske redan har varit även om stickorna inte gett utslag inte vet jag men vi kör på

Till råga på allt så ska de som man lämnar simmarprov till ha stängt i 3 veckor nu över julen så maken kan inte ta sitt andra prov förrän i mitten av januari . Sen ska de få tummarna loss och analysera det och skicka till gyn vilket tydligen alltid tar sin tid eftersom det inte räknas som ett tillräckligt intressant jobb

• Fru E

Koko-nä de kanske inte så sent egentligen............trodde bara att ÄL skulle komma runt dag 14 när man åt Pergo....
    Oki, spännande väntan

• Fru E

Fniss maken kommer inte undan på kvällarna sedan tanten avslutades så den biten lyckas vi med iaf fast vore bra om ÄL kunde visa sig med........

• Fru E

Lappis-kanske skönt att slippa allt jox i en månad nu och bara leva livet under jul/nyår

• Fru E

Får hoppas på det då!

Lapinette skrev 2008-12-18 11:19:39 följande:
    Den kommer ... eller så går det för dig som min FL-kompis. Hon fick aldrig utslag på stickan men inte heller någon mens så tillslut testade hon och var gravid!
  • Fru E

nopes men vet att min bror är flitig utövare av detta...någon koksaltlösning som han använder

• Fru E

Hmm....verkar gå troll i min fakturering till en av mina kommuner nu......kredit och debit hit och dit för september månad så inget blivit rätt......frågan är vilken faktura som är rätt och vilken som ska krediteras/debiteras. Ekonomin är inte min grej men brukar ha bra koll men tydligen inte i september

• Fru E

Nenne-då håller jag dubbla tummar och tår för dig

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!