Lös biljett till barnkarusellen!
Nenne, ska vi samla all info och lägga in det som kommentar hos Sweet?
Nenne, ska vi samla all info och lägga in det som kommentar hos Sweet?
Cicci!! Förlåt, det var ett dumt skämt! Klart att jag förstår att du inte har haft 300 snubbar, och det var inte meningen att du skulle känna dig tvingad att berätta det exakta antalet! Förlåt!
Tack för en supertrevlig eftermiddag!! Hahaha, jag trodde knappt att jag skulle orka upp så tidigt, men det gick ju bra!
Telis, tack igen för inte bara sovplats utan också en väldigt mysig kväll!
nenne, Anemonen kommer jag skratta åt länge!
Mugglan, visst är boken bra!! Jag läste den ca en vecka innan filmen hade premiär, utan att veta om att den skulle upp på bio. Det är överraskande med en sån handling i svensk miljö...roligt! Har du sett filmen?
Det är lite synd att man inte hinner prata/lyssna med/på alla på dejterna. Man skulle kanske kunna införa snabbdejtingsregler till nästa gång? 20 minuter vid varje station?!
Åh, det är spännande tider med så många lovande bim!
Cicci, vad skönt att Viktor är på väg att återhämta sig.
Hej BS!! Jag är inte helt säker än...det mesta just nu går ut på att överleva. Efter det kommer det att bli att få ordning på ekonomin igen. Men om det blir någon ivf så blir det inte förrän nästa höst.
Nej, vi behöver inte betala själva. Vi får tre försök gratis, och betalar endast medicinen. Har ingen aning om vi måste stå i kö eller ej.
Urrrk, nu närmar sig den hemska fredagen då jag ska till arbetsförmedlingen och diskutera min olust till arbete.
Oms, tror att det är lugnt med smittan! Tur att jag inte är en sån människa som drar till mig barn! Js värden är på väg upp igen så nu börjar han få en antydan till immunförsvar.
Så där ja...datorn är fixad. Usch, aldrig mer Vista!!
Jag är alldeles för lat för att läsa igenom 100 sidor, men när jag var-femte- sida- skummade lyckades jag förstå att det inte gått vägen för varken Lappis eller Frejis! Skit också!! Dubbelskit att tanten verkar ha hittat Nenne också!
På Coop Extra i Pageholm finns konserverade körsbär året runt. De finns på hyllan bland komagesoppan och vinbladsdolmarna. Jag kan fylla en resväska när jag besöker huvudstaden nästa gång. Ni hittar mig då på centralstationen, bredvid Nennes torsk (OBS! SKÄMT)krängades körsbärskompott. Kom och köööööp!!!!!
Jo, J var på läkarundersökning i måndags och det ser bra ut. Cancermässigt alltså. I och med stamcellsbytet har han 50 procents chans att bli helt frisk. Läkaren tyckte att vi kunde börja leva ett normalt liv igen och träffa lite folk. Skönt!
Upptäckte i dag att jag får en skrämmande liten utbetalning från a-kassan den här månaden. Usch, jag tror att min arbetsförnedringstant skvallrade om att jag har varit stygg och inte sökt jobb. Nästa gång vi hörs måste jag påminna mig själv om SPELETS regler och ljuga. Det blev förresten inget möte mellan mig och min "tant" i fredags. Hon sköt upp tiden till den 4:e december. Suck, och jag som hoppades så på att hon skulle lösa mina problem, och hjälpa mig komma fram till vad jag vill bli, och vilket arbete som passar mig bäst.
Ska till Norge några dagar (till min "tant". Om du ser det här så lovar jag att söka arbete 8 timmar om dagen från Norge. Vem vet, jag kanske söker ett arbete i Norge också!) och hjälpa min mamma. Hon håller på att gå igenom en skilsmässa från helvetet, så jag tänkte hålla henne i handen en stund.
Sweet, hahaha, vad du gick igång på arbetsförmedlingen!! Jag håller med om att de suger, men jag skulle kunna stå ut med dem om de bytte namn till exempelvis "kontrollinstansen för arbetslösa". Deras jobb är att kontrollera att människor inte plockar ut a-kassa utan att anstränga sig för att söka arbete. Och det är bra, för det finns nog många såna latmaskar som jag, som inte gör sitt bästa. Men att kalla dem för en ARBETSförmedling är bara irriterande. Jag har inte fått ett enda arbete genom dem, men jag har däremot gått en kurs som var anordnad av abf. En kurs där medlemmarna tyckte att jag var fantastiskt duktig eftersom jag kunde det engelska alfabetet! Hur sjukt är inte det?! Jag var då 23 år! Hahahahaha!!
MrsB, vad synd på jobbet!
Koko, näääää, jäkla tant!! Hoppas, hoppas, hoppas att det inte är endon!!!!!!!!!!!
Liten, tårtan såg minst sagt intressant ut! Vår hade vit choklad på toppen, och det såg ut som ost!