• kängu

Lös biljett till barnkarusellen!

Nu ska även jag iväg på "julbord", även om vi ska äta italienskt istället. Mycket bättre tycker jag som inte gillar julmat!! Ha en trevlig kväll alla!

• kängu

Nu har jag vaknat till liv efter gårdagens middag. Mycket god mat, åt tre-rätters. Saknade bara vinet till...
    Blev inte så sent, halv tolv var jag hemma, men eftersom jag nu för tiden går och lägger mig senast tio var jag ändå trött imorse... Tur att jag inte ska till skolan förrän i em.

BS: Skönt att Iris var så duktig hos BVC! Tråkigt med feber dock

Vickan: Fy vad tråkigt med din mormor... Maken har gått igenom samma sak med sin mormor och morfar. Det är helt otroligt hur kass äldrevården är i det här landet, jag blir mörkrädd. Jag och maken ska köpa oss ett stort hus med småhus på tomten så småningom. När våra föräldrar blir gamla får de flytta in där om de vill. Jag står inte ut med tanken på att min mamma (har ingen kontakt med min pappa) ska behandlas på det sätt som jag vet förekommer inom äldrevården. Kan inte fatta hur man kan behandla de som byggt upp vårt samhälle som att de inte betyder något
    Blir så förbannad när jag tänker på det!!!!!

• kängu

Hej på er alla!

Helt slut är jag efter jobb i julruschen idag och igår (jobbar extra i butik). Jösses vad mycket folk!

Nu har jag skickat iväg maken för att handla och sen blir det äntligen middag här hemma. Tur det för snart blir jag tokig av hunger

Telis- låter jobbigt, tråkigt att ni inte kommer iväg. Men ni kan säkert få en mysig jul hemmavid.

Hm... var massor mer jag skulle kommentera men kommer inte ihåg det just nu...

• kängu

Tråkigt nenne med minus men som sagt, kan ju vara för tidigt.

Hoppas på ett plus idag koko *håller tummarna*

Själv var jag uppe tidigt idag för att slinga mitt går (själv!!!). Fanns ingen tid hos min frissa på evigheter så jag tänkte va sjutton, jag gör väl det själv... Hm. Nu sitter jag här med mina slarvigt applicerade slingor i håret och börjar ångra mig... nåväl vi får väl se hur det ser ut om sisådär en halvtimma

• kängu

Lapinette- förstår att det fortfarande känns tungt. Det är hemskt att adoption ska ta sån tid- förstår egentligen inte varför det gör det? Konstigt med din väninna... hoppas inte det hänt något.

• kängu

Grattis koko!!!! Vilken perfekt julklapp!!

• kängu

GOD JUL till alla i tråden! Hoppas ni får en härlig julafton med massa god mat, tända ljus och skratt!!!

• kängu

MrsB- Fy vad jobbigt med Malte!!! Stackars liten, och stackars er. Tycker också det låter som reflux/ problem med nedre magmunnen. Viktigt att få det utrett så ni kan få den hjälp ni behöver. Förstår att det är frustrerande att vänta..Läkarna har ju skyldighet att utreda NU, ni kan ju inte behöva vänta hur länge som helst! Skickar styrkekramar till dig!!!

EA- Tråkigt med nyår, och vad knäppt att åka och hälsa på en liten när man är supersjuk...

Vi ska vara hemma på nyår och käka lite mat. Har två hundar och även om de inte är så rädda för fyrverkerierna så känns det ändå inte bra att lämna dem ensamma. Maken ska dessutom på begraving dagen innan så vi känner oss inte upplagda för någon fest.
    Ska bli mysigt i vilket fall

• kängu

Så skönt att Max kalas gick bra!!! Och skönt att en vettig doktor dykt upp!! Nu vänder det för er, härligt!!!

• kängu

Hej allihopa!

Jag har haft det härligt och lugnt över jul & nyår. Tråkigt dock att man nu ska tillbaka till verkligheten... börjar skolan på onsdag och ser verkligen inte fram emot det.

FruLlan: Nu blir jag avis! Jag har typ ingen mage och känner inget... Nåväl, det kommer väl så småningom.

Vet att det är massor att kommentera, återkommer när jag läst ikapp... Säger iaf Grattis till Malte och Mindre!!!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!