• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Piggelin- ingen fara...vet inte exakt var Tinga bor men har för mig att vi bor i närheten av varandra.
    Tja om en 27 (snart 28 i början av nästa år) är en respektabel ålder så är jag så gammal

• Fru E
    viktualia skrev 2008-11-12 21:34:52 följande:
    EA&MJ skrev 2008-11-12 21:31:34 följande:
    Jaa alltså jag har inte sagt något RIKTIGT dumt.. bara formulerat mig lite väl drastiskt.. för några veckor sedan erbjöds det mediaträning.. jag deltog inte.. ha ha ha... tänker att mina klavertramp får vara min "skola" istället... och som sagt... idag har jag gjort något som gör att jag riskerar att hamna i pressen igen... plus få en del arga personer i örat i telefonen.. bara att ladda upp med korrekta svar/kunskaper...
    En annan är efter några år i yrket van vid arga kunder....
  • Fru E
    viktualia skrev 2008-11-12 21:56:52 följande:
    EA - skojigt jobb du har!!! *hihi*
    Så du kom på det till slut

Ibland är det riktigt roligt men vissa tillfällen pest då vissa personer tycks tro att man gör ändringar för att göra deras liv ännu värre. Fast mest skoj får jag nog säga med trevliga kollegor och arbetsplats
  • Fru E

Hehe fast det är ganska lätt att klassas som en viss kategori av nörd i det här jobbet

• Fru E

Piggelin har inboxat dig (tror det blev rätt)

• Fru E

Men Frejis så länte tanten är borta är du ju gravid det tror jag iaf!

Finns ju relativt många ändå som inte känner några symptom i början, se på Frullan

• Fru E

Lapinette-visst var det så att du visste när du hade ÄL så att du borde kunna gå efter 14 dagar vilket skulle innebära att du får ett +

Håller tummarna för dina ägg Frejis!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!