Lös biljett till barnkarusellen!
Haha Liten - du gav dig på fel tjej, JAg har ett helt lager. Ducka! JAg siktar!
Haha Liten - du gav dig på fel tjej, JAg har ett helt lager. Ducka! JAg siktar!
Kokisen: du får en blomma av mig!
Koko igen: ja visst ja ni är ju inte gifta. Ska vi inte ta och börja planera ditt bröllop nu då? Det är ju roligt! Och väldigt passande för sajten ...
Nej! Jag hatar slasket. Några minusgrader är perfekt ... Vad är det för telefonnummer Gubben Väder har nu igen? Jag använde det när vi gifte oss förra hösten - beställde sol och inget regn ...
Koko: Till att börja med ska alla vi i tråden vara tärnor. Och alla trådbebisar näbbar. Pojkarna som ljusblå prinsar med gulddetaljer. Flickorna som rosa prinsessor med gulddetaljer
Plats: Stooor lättillgänglig kyrka. Engelbrekt? Katarina?
Du i tidernas prinsessklänning i vitt. Något guldigt måste vara med. HerrKoko i frack.
Tärnorna: Guldklänningar kanske?
Sedan stort gardenparty i för ändamålet avspärrad Humlegården. Guldiga partytält skyddar från väder och vind (om jag nu inte hittar gubben Väders telefonnummer). Helgrillade lamm och oxar och vildsvin, jordgubbar i mängder, champagnen flödar
Tidpunkt: Jag tänker Augusti 2009. (Så jag kan dricka drinkar)
Hur känns detta för dig?
Nej! Stoppa pressarna! Jag kom på ett bättre ställe för bröllopsfesten: Josefina på Djurgården (Galärparken). Med palmer och hela kittet! Glamour mon amour!
JA visst ja - november var det. Det grejar vi. Alla näbbar i vit päls. Guldkronor i alla fall? Snälla? Alla tärnor i guld med vita pälsdetaljer. Bruden i pälsbrämad prinsessklänning. Kanske en vit kosackmössa i päls. HerrKoo får klara sig med fracken. Kanske en kosackmössa i svart för honom.
Guldiga partytält med kaminer i. En anlagd skridskobana där tjusiga konståkare underhåller (i vit päls naturligtvis). Varma drinkar. Helgrillade vildsvin.
Har ni sett filmen Orlando så vet ni lite hur jag tänker.
Det är ett No Limit-bröllop så jag räknar med Lars Wallins flinka skräddare för alla klänningar!