Lös biljett till barnkarusellen!
Precis tillbaka från Uppsala. Det gick inte alls som jag hoppats . Drogad och fin och de tömde 7 eller om det var 8 folliklar. Sen sov jag en stund, åt frukost och när sköterskan kom in sa hon att det blev 5 ägg. Snacka om besvikelse. Från att min läkare såg 10 folliklar, till att det blev 7 och tillslut endast 5 ägg! Det är halva dosen mot för ett år sedan. När sköterskan gått ut så grät jag. Har hela tiden sagt att skit i samma hur många ägg det blir bara jag får ett toppembryo tillbaka men visst fasen känns det när jag så hade räknat med samma resultat som tidigare eller kanske något sämre men itne så här! Men det är som maken försökt att trösta mig med vi har ju tidigare inte gjort korta metoden... så nu snälla håll tummar och tår att de blir befrukade.
Ytterligare en sak som inte är så skoj. Maken har feber idag. Är det inte typiskt. Han har säkert inte varit sjuk på 1 år och feber har han nästan aldrig och så just idag när han ska "leverera. Japp, som ni förstår känn det inte så skoj och just nu känner jag bara att det var den sista gången vi gjorde detta.
När vi kom hem låg Adoptionstidningen på golvet. Kanske är det ett tecken?