• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

och sjalv ager jag endast ett par roda termobyxor
    varken maken eller jag aker skidor.....men valdigt manga av vara vanner gor det sa vi har val funderat pa om vi inte ska folja med snart pa en av deras resor och testa

• Fru E

Nyss hemkommen fran Ikea ar jag men men insag att jag kopt en matta for lite (ska ha till kladkammaren) och angrade att jag inte kopte glasvaserna som jag tankt till mina orkider sa de kanske antligen blommar . Far se om jag orkar kora e gang till idag eller jag vantar lite, grejorna borde finnas kvar men vill ju ha allt klart nu

Grattis till Malte och Mindre!

Mrs B-va skont att ni antligen borjar ma lite battre!

Liten-bada i tratunnor och sedan doppa sig i iskallt vatten later ju inte sa skont men tom en badkruka som jag badade mitt i vinter i en frusen a

muggles-vilket kanon rum tjejen kommer att fa!!

• Fru E

Liten-valkommen in i "plusjagar ganget" igen

Koko-har fatt for mig att man kan fa lite blodblandade flytningar i borjan av en graviditet sa det ar sakert ingen fara men jaga gyn for en tid och sag att ni snart aker till Thailand

Frullan-ibland undrar man hur kommuntanterna tanker om dagisplatser!!! Hoppas ni far en plats snart.....det finns inga dagmammor??? Eller det finns kanske inte langre

Ar sugen pa att borja renovera vart gastrum (ska ha det som barnrum sen) nu men har sagt till mig sjalv att inte borja pa det forran plusset ar har. Hade bara tankt ha neutrala tapeter for att sedan hanga upp lite tyg och grejor for att gora det mer personligt.

Usch, har verkligen ingen lust att jobba och ta tag i allt imorgon men det ar val bara att bita ihop

• Fru E

Vickan-bra jobbat!!
    Vad sa maken nar du berattade om "situationen"?

• Fru E

Later ju bra Vickan far se vad som hander om tva veckor da

Mitt kommande problem, eller makens, ar att AL och makens andra provleverans krockar.......De oppnar igen den 12 januari och da ar jag lagom pa dag 11 och det ar sex forbud i minst tva dagar innan provet ska lamnas. Vad tror ni, ar det bast att vanta med provet tills AL ar over eller "hinner" vi lamna provet och anda pricka in AL om den kommer pa dag 14????????? Dagens i-landsproblem jag vet

• Fru E

Och for ovrigt blev det annu en tur till Ikea igar kvall sa nu ar kladkammarenn klar, vara vigselbevis (riktiga konstverk gor de i Thailand) har fatt ram (ska satta upp dem pa en tavellist i vardagsrummet) och orkideerna kan fa nya krukor och maken far en noj fru

• Fru E

MSW-ja de kanske funkar.......far klura lite

• Fru E

Nenne-AF är väl inte så kända för att ha särskilt bra koll på saker och ting

Koko-vad skönt att det ljusrosa har avtagit så slipper du vara orolig

Lappis-blödning igen!?! Låter konstigt när du nyss hade tanten väl, men ring och terrorisera gyn för att få tid!

BS-jag vet ju inte när ÄL behagar komma men det tidigaste den bör komma är dag 14 eftersom jag äter Pergo men vi får se hur vi gör. Lutar åt att maken gör provet och sen kör vi igång

Här är tanten på upphällningen och bara brunt kvar men det verkar inte ta slut än.....

• Fru E

Du får kasta dig på telefonen Lappis så ni får veta vad det är som spökar!!!

Nenne-ja det hade inte varit dumt att ligga kvar i sängen ett par timmar till

muggles-allt beröm ska man absolut ta åt sig

Hmm....gynbaciller är kanske mer smittsamma än gravidbaciller

• Fru E

Nenne-hehe han hade kanske ställt upp flera gånger i framtiden
    Blir nog en kort jobbdag idag tror jag, är kanonväder ute!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!