Lös biljett till barnkarusellen!
Matvrak pa ett bra satt alltsa
Matvrak pa ett bra satt alltsa
skulle ju vara en napen smajlis
BS-man ska borja ta Pergon kring dag 5 star det i informationn och gyn sa det med. Pergon ar till for att stimulera AL lite mer, dvs fa en jamnare cykel. Det fungerade ju denna manaden utan problem sa forstar verkligen inte varfor tanten gor sa har nu nar hon nyss varit har och nastan forsvunnit igen.
BS-usch vad snabbt det kan ga ibland! Tur i oturen att Iris inte slog sig varre.....
*vinkar*
jag är med här
Lappis-men vilket skumt svar du fick! Jobbigt att inte veta vad det är som är på gång
Fyyyyyy vad hemskt det måste vara att förlora sitt barn precis vid födseln *ryyyyyyyser*
Nenne-vilken fullträff med ÄL-testet var nu duktig och öva flitigt på pålen
Ego:
Själv väntade ett brev från min gyn när jag kom hem som sa att min ÄL fungerade som den skulle förra månaden , eller sa att hormonproverna visade på normalt som tyder på att ÄL fungerade som den skulle. Så nu kan jag sluta nojja om att jag inte känner av ÄL för tydligen funkar den ändå fast helt nojj fri kan jag aldrig bli för det kan verkligen inte vara bra för hälsan!
Kvar är makens sista prov och sen vet jag inte.......stod inget mer i brevet om vad som skulle ske näst utan bara svaret.....så är lite villrådig om hur jag gör nu........men det är väl bara att köra på tills makens svar kommer.
Usch aldrig lätt när man förlorar någon oavsett ålder men de finns alltid kvar i våra hjärtan!!
Jag brukar tänka att de finns någonstans i himlen och tittar ner på oss och vakar över oss.
Mrs B-ja på något sätt känns det lite bättre att veta att de "finns kvar" i alla fall i min värld
Nenne-behövdes nog lite uppmuntran i tråden
Nenne-men ta en var dag så har du garderat dig!!!!
Jag har inte ringt gyn och frågat om proggen, känns lite "dumt" på ett sätt att jag skulle veta mer än honom.......ingen som har ett gigantiskt förråd med progg