Har nu läst ikapp, Iris har sovit max en halvtimme totalt idag, fattar ingenting, fast å andra sidan har vi inte varit hemma heller så jag hade inte kunnat hänga här i alla fall. Jag säger som MSW, jag förstår mig inte på vare sig skidåkning eller tyska men i mitt fall var det bara bra, då gick det snabbare att läsa ikapp!
Nenne, så ni frågade inte alls om kvaliteten på simmarna och de sade inget alls?
Cicci, men det var ju så mycket roooligare när det var 300!
Iris har moraxella eller vad det kan heta, ska googla lite på det strax, hon har fått pencillin utskrivet men läkaren tyckte att om det ändå har börjat vända så är det bättre att vi inte ger henne det. Det smittar tydligen ytterst sällsynt vuxna så min förkylning måste vara något annat. Hon smittar i alla fall andra barn fortfarande så inget dagis imorgon, hon ska få vara ute hos mina föräldrar, de är snälla.
Gustaf Adolf-bakelse, hur smakar de?
Äntligen är makens fyra bortakvällar i rad över, han är visserligen inte hemma än men Iris har ju ändå somnat.
Liten, vilken otur, blev det stor skada på stackars armbågen?
På mitt jobb så sprang en sekreterare in i en glasdörr som hon inte såg var stängd så hon är sig inte riktigt lik nu och har visst en fraktur på näsan. En doktorand hos oss vurpade på cykeln och har nu en fraktur på en av nackkotorna. Så jag hoppas att det inte stämmer att alla olycker kommer i tre eller vad det heter för då är det en kvar att råka illa ut.