• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Mätt och belåten efter thaimat

Maken hade lagt upp en noga genomtänkt charmeringsplan när vi gick och lade oss igår så det blev ingen provtagning imorse
    Aja det får bli nästa vecka efter ÄL då

• Fru E

Får ta och skriva upp det och leta sen när det blir aktuellt . Blocket hade jag tänkt börja kolla på efter vagn vilket fall som helst men har noll koll på märken, liggdelar och korgar undertill

fru AM skrev 2009-01-12 13:16:09 följande:

EA: Kan rekommendera Teutonia fun - mindre och smidigare barnvagn med fullfunktion får man leta efter!Mugglan: Precis! Och man är där kanske max en månad per år ... Det skulle väl vara om kraftledningen surrar på ett irriterande sätt som det är jobbigt. Måste nog åka på visningen och kolla ...
  • Fru E

Här nere i Skåne blir vi helt enkelt tilldelade en grundskola där barnen ska gå så vi "slipper undan" valet och köandet

• Fru E

AM-ok, finns kanske lite fler skolor att välja på med i Stockholmsområdet

• Fru E

Hu, känns lite "hemskt" att sätta sitt barn på internat på ett sätt

• Fru E

Sweetan-då säger jag nästan grattis till det nya jobbet om du inte fått det riktigt än

Frullan-håller tummarna för att det är bra både med dig och borren!

Fru L-man måste ju inte ha några symptom innan BIM men förstår om du inte vill hoppas för mycket.......

• Fru E

Får jag vara med i trötta gänget även om vi inte har barn än och sover minst 8 timmar per natt

• Fru E

Cicci-min kusin levde i princip på korv i alla dess fomer när hon var mellan 1-4 år och hon har blivit "riktig" . Gick inte att truga i henne något alls

• Fru E

Tror inte heller att man ska truga med maten utan äter de inte det som de får serverat så får de vara utan, äter väl tids nog när de är hungriga....

• Fru E

Maten blir kanske roligare att äta om den har roliga former som av pepparkaksfigurer och liknande?????

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!