Lös biljett till barnkarusellen!
Koko: kräktes ni av magsjukan (ursäkta insdiskretionen)?
Så tråkigt med er katt!
Koko: kräktes ni av magsjukan (ursäkta insdiskretionen)?
Så tråkigt med er katt!
LAppis: det var kroppkakor (nu börjar jag dock fundera på om det var sylten till ...?) Fast koko säger nu att det är magsjuka! Vi får se om maken drabbas ...
JAg läste på någon sajt att just kropkakor inte är så oskyldiga. Mycket som kan gå fel i storköket. Fyllningen hetas upp, svalnar av, fylls i kroppkakakn, allt kokas, svalnar, värms uppp, serveras ... och PRUTT!
Koko: jag förstod att du menade att det KAN vara magsjuka Jag har själv tänkt tanken men uteslutit den då det känns precis som när jag blev matförgiftad förut (kom på en gång till så nu är det tre gånger). MEN man kan inte vara säker - skulle ha haft två kompisar på middag imorgon, tror att jag för säkerhets skull ska ställa in det för deras skull.
BS: ja undersökningen lät väldigt ... utlämnande. Men vad gör man inte för en diagnos!
Men flickor! Sitter ni här och pladdrar? Det är ju Gray's! Och sen Dirty Sexy Money - helkväll! Och magen har lugnat sig! Hej förresten, Sockerråttan och Kängu!
BS: JAg brukar faktiskt koka ägg och ha i kylen, håller sig flera dagar. Min nya grej är nämligen kokta ägg-mackor med kaviar (börjar luta åt tjejcravings nu) och iskall mjölk ...
EA: det var förmodligen vitan du inte tålde, det brukar vara den barn reagerar på OM de reagerar
Oj vad jag blir sugen på ägg nu när ni pratar om det!
Idag är jag frisk - men Livia sjuk IGEN. Det är helt galet. Hon är sjuk minst två dagar varje vecka känns det som. Idag är det feber och värk i kroppen ...
Feber och värk är kanske hennes variant av magsjuka ...?