Hej tjejer!
Det var länge sedan och det verkar ha hänt mycket här i tråden, som vanligt höll jag på att säga.
En jättestor kram till Lappis först! Det är nog ändå lite tur i oturen för att det innebär att det kommer att fungera. Med tanke på de fina resultat från sista ÄP och småttingarna i frysen håller jag definitivt tummarna nu. Och nu har vi ingen anledning att gå ut på stan och testa alla goda drinkar
Nenne, grattis till ett nytt jobb! Vad blev det för något, ett jobb inom din "vanliga" branch?
Cicci, grattis till fina Ul resultat. Bra att chefen tog det som hon skulle, nu behöver du ju inte tänka på det.
Brudsommar, hoppas att ryggen blir så småningom bra. Stackars Iris, läste om fallet igår - läskigt!
Liten, håller ni på att titta efter hus?
Hm, det var så mycket mer, men mitt minne verkar vara kort.
Maken är förkyld och vi gör ingenting ikväll förutom en massa tv-tittande. Köpte en 50tums teve till maken i födelsedagspresent (han fyllde jämt) så att den stora bilden är underhållande i sig!
New York var härligt. Vi gick på flera konserter, några muséer hanns med och ett par promenader i Central Park. Och shopping! Fick köpa en extra resväska för att få med mig sakerna hem.