• MSW

Lös biljett till barnkarusellen!

• MSW

AM: Maken tyckte också babybjörnen var intressant, så nu ska vi kolla upp om de kan tänkas passa på våra stolar också! (bara för att jag kan..)

• MSW

Liten: Spännande med budgivning!!

Här är snö idag! knappt så att det täcker marken men ändå! nu är sonen missnöjd!

• MSW

gosnosen! skit skit skit!

ea: enda skillnaden när jag plussade mot när det blev tant var ökade flytningar... När har du tänkt testa, om ingen tant dyker upp??

• MSW

blir det fler barn här så ska de tydligen heta Jana eller precis samma namn som maken (och A's mellan namn..) Skumt..

jaja, hej på er!

Ea: Hoppas att det håller sig lugnt med det bruna!

lappis: krya på dig!!

Vänner: det låter juh bra med stolen! Då vet du juh vad det är för mått på den(undersidan..)? har annars tänkt maila för att kolla upp om de passar på våra stolar...

vi köpte wii fit och guitar hero till wii i helgen.. Skit roligt har vi haft när vi testat...(bara ett par timmar var..... ) har tom lite träningsvärk idag efter "fitet"..

nu dags för lunch! innan i ordning plock och dammsugning då vi får besök av präst ikväll inför dopet!

på alla!

• MSW

Izzie: man får en "balansbräda" med som känner av hur du står och om du lutar åt något håll.. Så finns det olika övningar man kan göra, styrkeövningar, yogapvningar, aeorobicövningar och balansövningar (tror jag de kallar det).. Men läs om det på någon sida typ cdon eller nått.. Kanske förklarar bättre än vad jag gör..
    Jobbigt att vakna så ofta!! Ni får sova hela dagen idag ist.. Och hoppas på bättre natt i natt!

Ang hus så hade jag gärna byggt nytt för själva husets skull, men jag tycker att det känns mer spännande att flytta till en befintlig trädgård.. (låter kanske lite knäppt... ) Så spännande på våren/sommaren sedan att få se vad för blommor och växter som finns..

E: Det är inte som de spottings du brukar ha(du hade väl också det?) alltså??

• MSW

Lekte lite till med slumpgeneratorn.. Två av våra kompisar som är gravida skulle döpa sina barn till exakt samma som vi fick som förslag!
    Jag skulle förövrgit hetat Hilma..

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!