• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Vickan-till min huvudkontoret har jag lite mer än en timme dörr till dörr i enkel väg men jag är så van att pendla så än är det inte så jobbigt. Men vi har även alternativet att sitta på gästarbetsplatser lite varstans eller sitta hemma någon dag så jag hoppas kunna pussla på det sättet när vi får barn

• Fru E

Lappis-segdraget med det evinnerliga drippelidroppandet förhoppningsvis slutar det snart och du kan få koll på kroppen igen

Mrs B-har ni era föräldrar i närheten som skulle kunna hjälpa er??

• Fru E

Har precis kommit hem efter klippningen och är jättenöjd!!
    Blev lite vågligare så nu har jag kort kort i nacken = skönt

• Fru E

Fick för mig att det var några som fyller år idag med????
    Är det muggles och Frejis??
    Grattis i så fall

• Fru E

MSW och BS-tar de napp? Det kanske är den de saknar, snuttandet, istället för att de behöver mat??
    Sen lär sig barn hemskt fort att får de som de vill så fortsätter de med det, vet att det är lätt för mig att säga som inte har några barn men jag tror man ska försöka vara konsekvent och säga nej. Hoppas det inte lät för hårt

• Fru E

Frugan-jag var i stoooort behov av en trimning, har relativt kort hår och nu var det nästan 3 månader sen sist vilket är för länge för min frisyr. Såååå skönt att ha det kort och snyggt igen!
    Hmm.....jag har inte ens kollat vad nästa steg är om det inte funkar med Pergon men gyn sa något om att vi fick se vad som skulle göras om det inte tog nu......men har ju två stora orter precis i närheten som gör inseminationer/IVF

Liten-jag tycker utvecklingssamtal och lönesamtal är knepiga, vet aldrig vad jag ska säga även om jag förbereder mig. Är dålig på att föra fram mig själv och trycka på.

• Fru E

Grodan
    : - ) =
    : - ( =
    ; - ) =
    : - D =
    : - p =
    : - ? =

Sen kan jag inte fler men finns en med solglasögon med

• Fru E

Alltid kul att hjäpa till

Men hur gör man dem AM, man måste ha Firefox va?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!