• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Sa da kostar det nastan lika mycket for 15 latte??

• Fru E

Men med en nespressomaskin gar det inte att skumma mjolk eller?

Vickan-har du en maskin som gor en kopp i taget??

• Fru E

Hmmmm.....vi dricker inte sa mycket espresso egentligen utan mer latte....

• Fru E

Happ far klura vidare i kaffefragan, kopta ju nyss en moccamaster.....

Sov gott allihopa!

• Fru E

Vickan-ja den star som potential vinnare plus i kanten for den snygga fargen men vi har ovriga maskiner i rostfritt sa vet inte om det "gar ihop"??

• Fru E

Vickan-ja jag är väldigt sugen på en sån chiliespressomaskin men samtidigt har vi en bra nyinköpt moccamaster.....behöver man två stycken kaffeapparatet är det jag klurar på nu.....
    Hade tänkt köpa en blender till maken i födelsedagspresent nu när vi förhoppningsvis ska gömma mikron på en hylla i städskåpet

• Fru E

Liten-hmmmm jag som tittat ut en OBH Nordica som var i rostfritt och relativt billig.......får kanske titta vidare då, finns en från Philips med och en från Bosch som skulle kunna funka

Lappis-härligt att den riktiga tanten äntligen har kommit

Cicci-huu för vinterkräksjukan. Jag och maken har lyckats klara oss alla åren den gått

Hmm....är det inte Vickan som har BIM imorgon och Nenne till helgen??? Jag BIM:ar inte förrän månadsskiftet ungefär, har nog precis passerat ÄL för nu har den hemska molvärken äntligen gått över. Har känt mer denna månaden än innan men beror nog på Pergon eftersom tabletterna jag åt förra cykeln även verkar denna cykeln tydligen.

• Fru E

Mrs B- den börjar 18.30 och håller på till 21.00 har jag för mig, på schemat står det blommor av alla olika slag

Glömde att säga att jag fick min första vattenleverans i morse fint inslagen med rött snöre och fin flaska så nu är det en kopp te som gäller var kväll. Får höra om det ingår påfyllning av flaskan var vecka med annars räcker den inte mer än en vecka....

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!