Lös biljett till barnkarusellen!
Det är inte utan att man känner sig lite utanför ... Skåneträff ... Fast å andra sidan har vi ju haft en del Sthlms-träffar Ha det så kul, gräbbor!
Det är inte utan att man känner sig lite utanför ... Skåneträff ... Fast å andra sidan har vi ju haft en del Sthlms-träffar Ha det så kul, gräbbor!
EA&MJ skrev 2008-12-11 13:33:54 följande:
Liten: tack för rea-tipset! Har dock fått för mig att Formes har minikläder som inte funkar på amazoner (som jag)- men det kan vara en helt ogrundad förutfattad mening! Ska kolla! Nu faktiskt. Tjing!
Cicci: Formes: Fina kläder men inte för mina långa storkben. Snygga flanellbyxor t ex om man gillar sånt, jeans med hög mudd) eller låg midja. Fina blusar. Allt fint men inte för mig
Cicci: jag har svarat!
Nenne: ska ge mig i kast med din text men svarar nog inte förrän i morgon förmiddag. Måste stryka stjärngossenattlinne och fålla upp en pepparkaksgummedräkt nu. Samt dricka te med min läckerbit som jag knappt sett idag ...
Kram så länge
Hejhej! Har nu varit på lussefirande på dagis (inomhus pga regnet! Skönt). De är så söta i sina små dräkter ... Livia var pepparkaksgumma.
Sedan lång morgonfika i Ö-malmshallen med maken innan hans möte skulle börja. Nu ska jag sätta igång och baka till sonens julmarknad i morgon. Saffransmuffins, pepparkaksgrottor och ischoklad tänkte jag fixa.
Vi klickade på länken igår ...