Lös biljett till barnkarusellen!
Lappis-kruxet är att vi fyller år på samma dag och vi i samma härad ska ha kalas någon dag så vi kommer antagligen inte att kunna komma i väg en helg men det lutar åt att det blir restaurang
Lappis-kruxet är att vi fyller år på samma dag och vi i samma härad ska ha kalas någon dag så vi kommer antagligen inte att kunna komma i väg en helg men det lutar åt att det blir restaurang
BS-hur kunde han se att det var lite aktivitet i äggstockarna??
Det behöver ju inte vara kört för syskon bara för att inte Äl kommer varje månad finns ju en hel massa behandlingar för att ÄL ska komma igång och vara regelbunden. Att gå ner i vikt är nog ett plus i kanten och det behöver inte vara så krävande om man verkligen vill. Försök tänka lite på vad du äter och lägg in lite extra motion i vardagen
Tinga-vi som inte ens har några barn är jättedåliga på att komma iväg på resor och liknande......
Mrs B-du är så välkommen att spana så
Jag har kört upp till jobbet idag eftersom pappas bil inte var hemma, brukar annars åka buss hem till föräldrahemmet och sen ta bilen där och åka till Marie. Sover sen över i föräldrahemmet till nästa dag och tar bussen till jobbet. Nu gick det inte ihop med bussar till/från Marie och vidare ner så jag resignerade och tog vår bil även om det blir lite dyrare men men vill ju vara med ikväll så
En kopp te kan alltid slinka ner hade planen att jobba som vanligt och sen åka hem till föräldrahemmet och äta lite kvällsmat och sen till Marie
BS-GI är inte så krångligt egentligen , gäller att se upp för de snabba kolhydraterna, äta mer frukt och grönt och ev försöka skära ner på kolhydraterna och istället fylla tallriken med grönsaker. Lite sunt förnuft och motion så funkar det bra. Men kan kanske vara skönt för dig att gå på en kurs med om du känner att du inte kan dra igång det själv
BS-ok, jag vet inte om det finns några mått på hur många gram man ska äta i GI egentligen utan mer än att i den första fasen får du äta tills du är mätt av grönsaker och protein. Och utesluta allt vad socker heter. Den sista fasen som man ska hålla livet ut går egentligen ut på tallriksmodellen och att använda fullkornsprodukter
Själv tycker jag det är krångligt när man ska hålla på att väga och räkna kalorier.....men alla är vi olika
Mrs B-blir ingen tårtkväll ikväll , Marie ringde nyss och nästan alla har lämnat återbud med magsjuka.........Jag ska ändå köra till Marie och handla lite grejor tänkte jag, planerade att köra härifrån vid fyra eller så....
Mrs B-jag kan tänkte åka till Marie nu snart och är kanske klar vid halv fem eller så.........stör jag mitt i maten så kan jag titta inom en annan gång
Inboxar mitt mobilnummer till dig om jag hinner stänga ner innan du är inne
Mrs B-hmmmm jag vet ju inte var du bor men jag kommer att vara i Maries butik gamla lanthandeln.