Lös biljett till barnkarusellen!
Hej tjejer och tack för alla fina ord! Har lyckats hålla mig från gråt idag men tårarna började trilla när jag läste allt fint ni skrivit. En del har jag även messat över till maken så han fick ta del av det också.
Jag gick hem från jobbet igår då tårarna bara rann. Hem till maken och efter en lång kram i sängen ville jag se en film. Parkerade oss i soffan och såg Sex and the City som vi fått i julklapp från Frankrike. Skönt tidsfördriv i 2,5 timma. Åt sedan rester bestående av camembertpaj, räkor, löjrom, foie gras och så öppnade vi en champagne. Sen tillbaks till soffan.
Vaknade sedan 03:00 i natt av otroliga kramper i magen. Tänkte, nu kommer den förbenade värken också och gick upp för att ta mina receptbelagda starka tabletter. Men jag vet inte vad det var för sedan låg jag på badrumsgolvet och spydde och sket som en räv i dryga 2-3 timmar. Fan, jag måste ha levt ett syndigt liv innan detta eftersom någon inte tyckte att mensen var ett straff nog. Är hemma idag och missar jobbets julbord .