Lös biljett till barnkarusellen!
Åååh, äntligen klar med alla "jobb-måsten" för dagen... Har fått riktigt mycket gjort, faktiskt!
Kul att läsa om allt barnprat, och "tester under graviditeten", även om jag känner mig litet lost...
FVP kom jag fram till var fostervattenprov, men KUB funderar jag fortfarande på, någon som kan upplysa mig?
koko: Bukhinneinflammation är en sån grej som ringer "farligt, farligt" inne i mitt huvud... Tur att det inte perforerades!
Page: Lycka till på arbetsförmedlingen!
Oms: Lycka till på fortsatta jobbintervjuer
Apropå graviditetssymptom så tycker jag att jag fortfaranda har litet ömma och litet svullna bröst. Att jag var totalseg igårkväll, febrig, började nästan bli litet täppt i näsan och hade huvudvärk - det var som bortblåst idag. Litet seg i huvudet i morses, men det kan ju bero på att jag inte orkade få i mig annan mat än pommes frites igår...
Samtidigt tror jag egentligen inte att det är möjligt att ha så starka symptom så tidigt. Så frågan är om jag förstärker små symptom, eller om jag skapar dem? Eller om jag verkligen har symptomen...?
Jaja, några dagar mera väntan på svar...
Nu ska jag våldgästa min kollega (maken ska på middag och handboll ikväll, något med jobbet, och det är så trååååkigt att lag mat och äta helt själv...)
Ha det bra allihop!