• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Ar egentligen inte sa fortjust i nalar men funderar pa att testa akupunktur om det kan hjalpa oss.........min kollega gar till en kinesisk aku sa ska kanske kolla vad de tar for det.....ar iofs inte pa ratt vag hem utan snarare bort men kan tanka mig att priserna ar battre i Kristianstad an i Malmo/Lund............

• Fru E

Tinga-lat tidigt att de skulle borja prata redan vid 5 manader, ok att de pratar sitt eget lilla sprak men inget begripligt for oss......hmmmm.....ett nytt satt att stressa upp alla foraldrar for att deras barn ar "sena"

Ja far val se vad proverna visar pa men min AL var ju ok.......finns det fler tester som man gor???? Gissar pa spolning av aggledarna men vad annars? Jag stressar sakert upp mig i onodan men san ar jag vill ha koll pa allt

• Fru E

Stor oroare som jag ar sa tror jag att jag oroar mig alldeles for mycket over varfor vi inte lyckas i barnverkstan........men samtidigt svart att lata bli nar det inte hander nat......vi har ju faktiskt inte forsokt orimligt manga ganger egentligen om man ser till medelvardet.
    Sa vi ar sakert normala och pluset kommer val men jag ar sa OTALIG!!! vill ju veta varfor det drojer och att det inte ar nat fel pa oss
    Nog om detta....

Ska koka lite te och forsoka bota mitt halsont

• Fru E

Va bra mugglan
    Skont att bara klaga ibland.....

muggles skrev 2009-01-27 20:52:19 följande:
    EA: vi förstår dig så väl...
    Vickan-ta det lugnt!
  • Fru E

Kanske lika bra att inte vara hoggravid pa vannens brollop i augusti

AM-blev du nat klokare i fargvalet?

Mugglan-kanske ar en invanjningsfas for M pa dagis??

• Fru E

Frullan-va roligt att det gar bra med inskolningen
    Kanske ett balte kan hjalpa dig med (sager hon som bara sager vad andra tidigare tipsat i traden om )

Tanten har inte kommit an men gor det om ett par dar...

• Fru E

Dags for sangen har!

Tack for att jag far nojja av mig har

• Fru E

God Morgon!

Gosnosen-jag har tagit blodprov på dag 21 men inte dag 3.....vad är det de mäter på dag 3??? Tror jag missar dag 3 i denna cykeln för det lär hamna nu i helgen....

• Fru E

Gosnosen-ok men då ska jag ringa gyn nu och be honom ringa upp så ska jag fråga. Det blodprov som jag tog förra månaden visade på jättefina värden på dag 21, tom över det normala dvs att jag egentligen kanske inte skulle behöva Pergo men tanten blir i alla fall regelbunden av den.
    Vad är nästa steg som man gör annars efter blodprov på dag 3??

Liten-jag har heller ingen inspiration idag, har ont i halsen och är lite allmänt deppig över livet men försöker rycka upp mig! Jag brukar sätta på bra musik och spela högt, läsa en bra bok/tidning, ringa min bästa kompis och få lite tröst, se en bra film eller gå en långpromenad om det är fint väder

Lappis-konstigt att de inte ringde åter om de lovat det, ring dem annars och hör så du kan få besked

Koko-både jag och maken slapp jetlag eftersom vi lyckades få flyga när det var natt här hemma både på dit och hemresa, såå skönt!

• Fru E

Gosnosen-ok men då ska jag ringa gyn nu och be honom ringa upp så ska jag fråga. Det blodprov som jag tog förra månaden visade på jättefina värden på dag 21, tom över det normala dvs att jag egentligen kanske inte skulle behöva Pergo men tanten blir i alla fall regelbunden av den.
    Vad är nästa steg som man gör annars efter blodprov på dag 3??

Liten-jag har heller ingen inspiration idag, har ont i halsen och är lite allmänt deppig över livet men försöker rycka upp mig! Jag brukar sätta på bra musik och spela högt, läsa en bra bok/tidning, ringa min bästa kompis och få lite tröst, se en bra film eller gå en långpromenad om det är fint väder

Lappis-konstigt att de inte ringde åter om de lovat det, ring dem annars och hör så du kan få besked

Koko-både jag och maken slapp jetlag eftersom vi lyckades få flyga när det var natt här hemma både på dit och hemresa, såå skönt!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!