Lös biljett till barnkarusellen!
lapinette
nämen vad fasen! Vad läskigt!!! Häng på låset imorgon!
Inte näsan säger du... jag som hade rullat en fin rulle av en tjuga.
*slår mig i armvecket*
jag ska också ringa imorgon. Men till a-kassan. Har fått tillbaka samma kassakort IGEN och jag fattar verkligen inte vad de sysslar med. + att jag fått ett brev om att jag måste fylla i en ny anmälan om arbetslöshet (vilket jag inte behöver eftersom jag fått jobb men de vet de ju inte än eftersom de haft julledigt de lata jävlarna) eftersom det snart gått ett år sen jag fyllde i den sist. Ehhh... Hur många månader är det på ett år? 12 va? Då har jag 5 månader kvar till dess men de kan tydligen inte räkna. Av ca 30 veckor som jag varit arbetslös har jag fått vänta på pengar 18 av dem. Första 12 för att de hade nya system och för att de efter 8 veckor såg att min arbetsgivare fyllt i fel så jag fick skicka nytt och vänta ytterligare 4. Och nu för att jag fyllt i fel v 46 då jag jobbade extra som jag fick skicka nytt som nu kom tillbaka trots att jag frågade dem hur jag skulle göra. Och de har fyllt i åt mig i förhand att jag bpde varit arbetslös och jobbat så jag fattar verkligen ingenting. Så då får jag inga pengar förrän det är OK. Tur att jag inte är ensamstående... Sorry om det blev långt och totalt jävla OT men fy fan vad skönt att slippa dem. Hoppas jag aldrig mer behöver deras hjälp igen.