Lös biljett till barnkarusellen!
BS
Äntligen! Hoppas ryggen snabbt blir bra nu! Vad sa sjukgymnasten? Vad är det för kaiko och hur lång tid kan det ta att bli bra?
BS
Äntligen! Hoppas ryggen snabbt blir bra nu! Vad sa sjukgymnasten? Vad är det för kaiko och hur lång tid kan det ta att bli bra?
det syntes inget på bilderna så den kröp nog in av skräck och kyla.
*vinkar med krokigt lillfinger*
BS
Oj, men det där fixar du. Träna på och var rädd om ryggen!
Izzie
Hihihi, jag vet inte om jag hade valt shaker men chokladsmak låter ju bra och eftersom det verkar vara grymt effektivt så säger jag GO GIRL!
Sjäv håller jag på att dö av hunger just nu och min högerhand är alldeles iskall av att scrolla på musen (I know what you are thinking...) så jag ska sluta surfa nu och äta lite tonfiskröra och riiiiiiis! Sen blir det en promenad till affären!
cicci
hahaha jo jag såg de gamla bilderna på Boris. Tyckte han var lite snygg allt... Lycka till på stora UL! Shit! Är du också halvvägs nu? MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!
tack Cicci. Jag är nyfriserad.
Hmmm apropå det kanske det är dags att boka klipptid också. För huvudet!
lapinette
åååh jag vet precis! Men snart är det torsdag och då får du hjälp!!!! Och vad skönt ändå att de som vet allt om dig får kolla vad som är knas på lilla ninen!
izzie
jo, precis som koko säger så är det rätt nära hennes riktiga namn. Fast då stavar hon med u.
Nej förlåt, men kunde inte låta bli.