Lös biljett till barnkarusellen!
Liten - låter jobbigt med bältros. Blir man inte superdålig av det?
Japp, nu är jag nummer 7 i kön. Tjohoooo!!!! Sen får vi se om de tar emot mig? Många gynekologer tar ju inte emot nya kunder.
Liten - låter jobbigt med bältros. Blir man inte superdålig av det?
Japp, nu är jag nummer 7 i kön. Tjohoooo!!!! Sen får vi se om de tar emot mig? Många gynekologer tar ju inte emot nya kunder.
nenne - min läkare tar t ex inte emot några nya kunder förutom IVF-fall och när jag ville göra VUL i våras inför min IVF (då min läkare var borta) så ringde jag ett annat ställe som kör distans med CvL och jag fick inte komma dit (hon var riktigt oförskämd)!
Man ska inte bli sjuk i detta land för ingen vill ta emot en. 1-2 månadersväntetid för nybesök!
Surt sa räven om rönnbären!
Gynakuten säger åt mig att inte komma in så länge som jag inte förblöder eller har feber.
Gynekologen har 1-2 månaders väntetid för nya kunder.
Det blir att försöka komma fram till CvL imorgon och sen förmodligen en tripp till Uppsala (utan bil då det är snö!) för ett VUL.
nenne - skrattat högt åt bilderna
Har inte fortsatt ringa utan avvaktar CvL imorgon. Blir så upprörd och ledsen när jag får bakslag att jag inte orkar skälla ut någon eller stå på mig.
Ha, ha .. tänkte fråga om frisyren men tror inte jag vill veta.
lilla ninen ... sött namn på henne!
Den som visste om man har haft ÄL?!! Kan man ha det trots "mens" var tionde dag???
Ibland tänker man efter före ... eller hur det nu var??!!! *kaninen kliar sig lätt bakom örat* Bara för att försvara nenne.