• Fru E

Lös biljett till barnkarusellen!

Ore-*asgarv* kan inte forsta varfor sadanahar personer startar tradar om de inte vill ha diskussion!

• Fru E

Du vet Ore har kan man ju skriva precis vad man vill utan att skammas eftersom man kan gomma sig bakom en dator men det gar inte vid tradtraffen

• Fru E

Ore-*fniss* haller med dig

Ja men da far jag lov att paxa en plats bland de varsta pratkvarnarna da givetvis svarar jag pa alla fragor som kommer sa fraga pa!

Hmmm......borjar blir hungrig men orkar inte laga nat.....

• Fru E

Tydligen kunde man fa mindre mens av Pergon sa da ar det normalt anda kanske.....(jag veeeeeet att FL ar farligt ). Fast vissa havdade att om man fick mindre mens sa var Pergon inte bra for en for da var slemhinnan tunnare = nu vet jag varken ut eller in!!

• Fru E

Tror mer pa min teori att Pergon har kortat ner min redan korta tant denna manaden men att slemhinnan var precis som den skulle vara och det var den som kom ut nu och inte sa mycket rinnande

Mugglan-finns det mer bubbel kvar????

• Fru E

Neeeeej Vickan lilla pyret ska ju stanna kvar!!!!

Kan ni inte aka in till akuten och kolla det? Ifall det gar att stoppa????

*orolig*

• Fru E

Vickan- vet inte mer vad jag ska saga an *groouuummpppph* boka en tid hos en bra gyn pa mandag for utredning!!! September fick val behandling for sina missfall val???

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!