OT - livrädd efter att ha läst "Familjeliv"
Det är väl ingen som skriver direkt hur underbart allt är, då är man ju nöjd och glad och behöver inte "lätta sitt hjärta"
Man har väl större behov av att skriva av sig när allt är skit... Sen så kan man tänka på att det är en ensidig bild som man får, det e ju mest kvinnor som skriver och man får ju inte höra andra sidan av myntet.. kanske är dem inte alls så elaka och kalla som det verkar, kanske har dem blivit bortstötta och fruarna har varit otrogna innan.. och det finns inlägg som handlar om elaka kvinnor också som e otrogna och skiter i man och barn.
Sen e väl inget en dans på rosor, jag fullkomligt hatar min egen familj ibland när vi bråkat, men jag e säkert lika pain in the ass som dem är ibland och vi älskar varandra ovillkorligen.
Samma sak med min M2B, jag räknar med att vilja strypa honom ibland.. och konstigt vore väl annars när vi spenderar så mkt tid ihop. Han vill nog stypa mig ibland med all rätt
Men han är underbar, diskar och städar mer än mig (jag försöker göra 50%) har ett bra jobb, är underbar mot hundarna är inte kontrollerande på något sätt osv, jag kan inte tänka ut något sätt som han skulle kunna vara bättre på och jag gör mitt bästa för att vara lika bra mot honom som han mot mig även om det e svårt för det e mkt att leva upp till