Inlägg från: Nasoleh |Visa alla inlägg
  • Nasoleh

Maj -09 Västkusten/Göteborg

Hej!

Här är en blivande brud till! 2 maj i Ljungskile blir det för våran del.
    Kyrka , festlokal och klänning är klart. Menyn är nog också fastställd. Tror jag.. Har alltid lite svårt att bestämma mig jag. Så ni får gärna hjälpa till!

I mitt galleri finns lite bilder, bla på klänningen jag köpt. Men har blivit tveksam faktiskt.. Gå gärna in och kika och kom med åsikter

Tänkte låta en väl göra inbjudningskorten, hon sa det en gång att hon gärna skulle göra det, hon är jätteduktig på sånt. Kanske börjar bli dags att fråga henne...

• Nasoleh

Nu har jag tagit ännu ett steg i planeringen, fotograf bokad!! Eva Quirbach föll valet på tillslut, efter ett antal timmars letande och mailade till många olika fotografer i och kring Göteborg.

• Nasoleh

Man får jättemycket för pengarna hos henne, så det var det som gjorde att vi bokade just henne. Plu att bilderna på henne hemsida är jätttevackra.
    För 5500 får vi 150 bilder utskrivna, och samma 150 bilder på dvd. 4 förstoringar. Då fotar hon oss innan vigseln, under vigseln, och efter med riskastning mm. Tog inget extra för restiden och ingen reseersänning, det ingår i priset.
    Sedan kan vi ju själva beställa kopior när och hur vi vill, eftersom vi har alla bilderna på dvd.

Du hittar hennes kontaktuppgifter på hennes hemsida.

• Nasoleh

Låg aktivitet i denna tråden! Hur går det med planeringen tjejer?

• Nasoleh

Ja det var tidigt, vi vet inte heller vilket präst vi får ännu.
    Niga och bocka.. har inget minne av det jag heller faktiskt, men de kanske gör det så diskret så att man helt enkelt inte har lagt märke till det?

Känns som mitt nästa steg borde vara att leta frisör och höra med min vän om hon vill göra inbjudningskort...
    Men det är mkt just nu, så det får nog vänta ett par veckor.

Borde jag vara stressad? Jag känner att det är gott om tid fortfarande, men tiden rinner iväg, får nog ta mig i kragen...

• Nasoleh

Tror inte det är förähandligsbart med "knäböj", det ingår...

• Nasoleh

Välkommen hit!

Denna tråden har väl gått in i lite jul-stiltje, så bra tt du kom och blåste lite liv i den.

Här står det still i planeringen lite, det blir väl mer efter nyår skulle jag tro.

Behöver leta frisör. Nån som har prisvärda tips så sitt inte på dom, utan pränta ner dom här

Kram på er!

• Nasoleh

Ja klart jag är inne och kikar nästan varje dag när jag ändå sitter vid datoron. Kör den vanliga rundan, "köp och sälj", och mina favoriter

• Nasoleh

Oj det var billigt!! Jag letar näbb och tärnklänning här, mpånga timmar jag har lagt på det nu, utan reslultat.
    Har en näbbklänning att sälja om nån är intresserad. Har inte lagt ut den än. Ljust rosa. helt ny, inte ens provad, strl typ 2 år. Vi har ju rött som tema, så den klänningen går ju inte. Men den är jättefin Svärmor sprang och köpte...

Svar på tråden Maj -09 Västkusten/Göteborg