Fortsättning Augusti 2009
Jag såg att vår gamla tråda hade stängts så jag passade på att öppna en ny så vi kan fortsätta & prata om idéer, mm.
Jag såg att vår gamla tråda hade stängts så jag passade på att öppna en ny så vi kan fortsätta & prata om idéer, mm.
Pebble skrev senast:
Helt annat ämne...eftersom vi alla planerar för augusti...idé för färgteman, och även möjliga blomsorter? Jag är helt lost på sådant.
Vi kommer att ha silver & ljuslila som färger. Buketten kommer bestå av mestdels rosor, men även lite härtanpå tråd. Bild finns i galleriet
Hej tjejer, har helgen varit bra? Har det blivit något planerande? Vi har mestadels suttit med hemsidan & skrivit in vår önskelista...vilket tog sin lilla tid innan man formulerade sig rätt, men nu är det äntligen klart
Hoppas att ni alla har haft en bra helg
Hmmmm har verkligen inte en blekaste aning....men se till att kolla upp prisskillanden mellan buss & minibuss, de kan göra ganska mycket i priset
Vi funderar mest på bröllopsresan just nu, men det är så svårt att hinna resemål i augusti...nån som har nåt bra förslag?
Ååå Muni ska ju vara jättefint
Vi har en resebudget på strax över 30000kr. Vi är lite inne på Thailand, men jag har ingen som helst erfarenhet av det så jag behöver alla tips som jag bara kan få
Det ser ju helt underbart ut Brukar det vara fint väder där i augusti?
Oj det va bra pris Vi har preliminärbokat en kryssning som utgår ifrån Neapel & sen efter kryssningsveckan så är det sol & bad i 1 vecka. Men det skulle kosta över 50000 för oss 2 & det är lite väl häftigt pris tycker jag..men det hade ju vart en rolig resa att göra
Hej tjejer hur går det för er?
Åååå vad lugnt det är i tråden, beror det på allt julplanerande?? Idag har jag beställt maschettknappar till m2b som man ska få i födelsedagspresent
Har även fixat frisör & makeup