Glittertråden fortsätter, nr12?
Ja som vi sliter och bär på skrivare under alla utbildningar mm så är kroppen rätt slut efter en höst så det är inte mer än rätt att vi få en spadag varje jul.
Men idag har jag ont i kroppen vill jag lova, haha.
Dels träningsverk i armar och axlar från 4-hjulingen och sen känner jag mig som ett blåmärke över hela nacken efter hon tröck bort alla muskelknutar.
Shit vilka dyra julklappar ni får! Ni är ju iof enda barnen på båda sidor så det kan jag förstå men det är ju tusentals kronor!
Köper ni för lika mycket till dom?
Vi har köpt för 300 kr till alla barn och ca 200 kr per vuxen, men det är å andra sidan 7 barn och 10 vuxan + sen martin & Lucas som ligger på ca 500 kr st. Så det drar iväg...
Vet inte vad det är med Lucas ikväll, tror inte han har somnat än?! Brukar somna som en stock kl 20.00 men han verkade ha ont i öronen ikväll igen?! Vi var hos läkaren i tisdags igen och fick ny medicin, den andra hjälpte inte och han hatade den. Den nya ber han om mer efter han fått den och den verkar ha hjälpt.
Han har fått alvedon och nässpray. Så ny ligger han tyst i vår säng med martin men verkar inte kunna somna! Har aldrig hänt innan, borde vara sååååå trött.
Ska gå och se efter hur det går.