Inlägg från: Emmet99 |Visa alla inlägg
  • Emmet99

23 maj 2009

oj, hej! Vad roligt med fler 23e majare =) Vi hade tänkt gifta oss den åttonde augusti egentligen, men var såklart för sent ute, så fick veta i förrgår att det blir den 23e maj. Jättestressigt tills jag insåg att vi inte alls låg efter i planeringen =) Vi tänkte nog skicka ut våra inbjudningskort snuskigt tidigt, i januari, eftersom vi har många gäster som kommer dels från andra sidan av sverige (vi bor i skåne) och dels utomlands ifrån. Så de är förvarnade i god tid.

Är jag den enda som får höjda ögonbryn när jag vill prova brudklänningar? Alla verkar tycka jag är så tidig?

Maj brukar i stort sett vara enda fina månaden härnere, så hoppas på varmt och fint. Peppar peppar!!!

• Emmet99
    Hemlig2009 skrev 2009-01-06 20:43:57 följande:
    Hur långt har ni kommit i planeringen? Vi har snart berättat för de närmaste och ska börja göra inbjudningskorten så att vi får iväg dem. Vi tänkte inte på att det är Kristi Himmelsfärdshelgen och att många kanske funderar på weekensresor, detta har vi nu fått höra så det är nog bäst att få ut dem! Ska beställa min klänning nu i januari, sedan är det mesta inhandlat. Tror jag, det dyker ju hela tiden upp nya saker.
    oj, är det kristi flygare!? Det hade jag ingen aning om! Tur nån har koll :D

Jag ska också börja pilla med inbjudningskorten nu =)
Svar på tråden 23 maj 2009