Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
Eftersom jag såg att vår gamla tråd stängts, startar jag en ny och hoppas vi kan fortsätta här!
Den gamla tråden hittas på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3037614.html
Eftersom jag såg att vår gamla tråd stängts, startar jag en ny och hoppas vi kan fortsätta här!
Den gamla tråden hittas på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3037614.html
Hur har det gått för er i klänningsprovandet? Ni som var på Högtidskläder, vad tyckte ni?
Jag var dit i dag, och i ärlighetens namn, så tyckte jag det var skitdåligt! Hon hade 2 klänningar i min storlek, och var allmänt snorkig, och talade om att "så är det när man gifter sig på fel årstid"... Lite besviken är jag allt, men ser fram emot bättre bemötande på Änglalikt på lördag!
Var håller de till? Jag hade fått för mig att det hade väldigt pråliga och krusidulliga klänningar där, men det kanske var fel?!
Madam Mim skrev 2008-11-14 19:36:57 följande:
oki, var ju synd! Ska på Änglalikt idag iaf! Hoppas på bättre lycka där! Hon var otroligt trevlig i telefon iaf!
Det var lite urplockat med snörning nu, men hon hade beställt, så ring och hör med henne i så fall!
De jag väljer mellan gick på 3500:- och 3800:-, så dte var rikitigt bra priser. Såg någon som låg runt 8500:-, men ingen dyrare tror jag...