010809 skrev 2008-11-18 14:22:50 följande:
Ja det är ju lite mer exklusiva ställen, å väldigt fina.. ett tips på lokal annars i väldig fin miljö är ju svedjans kapell i tavelsjö.. vet dock inte riktigt vad det kostar att hyra lägergården för fest..
Men det vet jag, det kostar 3000:- per dygn och det behövs 2 med förberedelser och städning så det blir tot. 6000:-. Men det går inte att boka före årsskiftet.
Det finns en annan lägergård i närheten som är superbillig. Lyckebo barnkolloni. Dom vill ha 1400:- per dygn, finns kanoter och bastu, men inga vinglas.
Har en liten lista framför mig så jag fortsätter..
Stöcke bygdegård kostar 1900:- för 1:a dygnet sen får du ett reducerat pris på andra. Dom tar 250:- extra för att hyra ut vinglas och 400:- för ljudanläggning.
Gamla fängelset. Vilken mysing lokal! Men det kostar också.. ca 13000:- då hyr du hela vandrarhemmet.
Sundlinska gården. Super mysig!! 1700:- för 2 dygn. Verkligen värt att åka och kolla på.
Fabriken (ligger vid Ica Maxi) kostar 7800:- tror jag. Dom har en super ljudanläggning.
Druidgården (ligger mitt i centrum) tar upp till 90 pers och kostar 3500:- Vet inte om det är per dygn.
Det var alla jag hade på min lista. Har telefon nummer till dom flesta så hör av er om ni inte hittar det själva.